I na poháry bude plno. Pražská S už prodala tisíce balíčků na Evropskou ligu

12. září 2023
Sdílejte:
Letnou i Eden čekají na podzim fantastické evropské zápasy. O balíčky za nižší jednotky tisíc korun je velký zájem, hlásí oba největší české kluby.
Sparťanské choreo při zápase s Dinamem Záhřeb, který letenské dostal do Evropské ligy.Foto: Vlastimil Vacek / Právo / Profimedia

Už příští týden startují skupiny evropských pohárů i s trojnásobnou českou účastí. Sparta, Slavia i Plzeň už prodávají balíčky na všechny tři domácí zápasy, které je na podzim čekají. A pražská S po nich hlásí velký hlad.

„Každou chvíli padne hranice prodaných 10 tisíc balíčků a to ještě zbývá 48 hodin (do čtvrtka do 11) si ho koupit. Prodej aktuálně již probíhá ve volném prodeji pro držitele Sparta ID,“ uvedl dnes dopoledne na sociální síti X (dřív Twitter) Kamil Veselý, ředitel marketingové komunikace ve Spartě.

„Ve čtvrtek ve 12 pak začne prodej jednorázových vstupenek na Limassol pro permanentkáře, kteří nevyužili možnost si koupit balíček (je jich cca 2,5 tisíce). Podrobné informace přineseme během středy,“ doplnil.

Spartu čekají v Evropské lize domácí zápasy už příští čtvrtek s kyperským Arisem Limassol, 26. října přijedou skotští Rangers a 30. listopadu španělský Betis.

Slavia včera ukončila první kolo předprodeje balíčků na Evropskou ligu, ve kterém si permanentkáři mohli koupit lístky na svá místa. A slávistický šéf Jaroslav Tvrdík hlásil také na sociální síti X úspěšnou misi. „8500 balíčků předčilo absolutní většinu našich očekávání. Ve středu ve 14.00 jde do prodeje posledních 2500 balíčků pro permanentkáře, Odbor přátel a Fanclub. Bude vyprodáno. A bude to pecka. Těšte se,“ napsal Tvrdík.

Slavia se v rámci skupiny Evropské ligy doma postupně utká 5. října s Sheriffem Tiraspol, 9. listopadu s AS Řím a 14. prosince se Servette Ženeva.

Velký zájem o zápasy pražský S jsou vidět v poslední době i v české lize, která po sedmi kolech sezony 2023/24 hlásí průměrnou návštěvnost 6941 diváků. Na průměru kolem sedmi tisíc byla česká liga jen jednou, a to v sezoně 1996/97, kdy dělal 7155 diváků. Tenkrát celou ligu k rekordu dotáhlo především Brno, kam tehdy chodilo téměř 22 tisíc lidí průměrně. A výrazně pomohla i Opava s návštěvami přes 12 tisíc lidí.

Sparta permanentkářům balíček na Evropskou ligu prodává za zvýhodněných 1840 až 2480 korun, základní cena je pak od 2300 do 3100 korun. Na Aris vyjdou jednotlivé lístky na 600 až 800 korun, na Betis na 800 až 1100 korun a na Rangers na 900 až 1200 korun. Slavia prodávala balíčky pro permanentkáře za 1690 až 2680 korun. Ceny pro další fázi předprodeje teprve bude specifikovat.

Viktorii Plzeň čeká podzim v Konferenčí lize. Začíná doma hned příští čtvrtek od devíti večer proti kosovským FC Ballkani, 9. listopadu dorazí Dinamo Záhřeb a 14. prosince kazašská Astana. Permanentkáři už balíčky na všechny tři zápasy mohou nakupovat za 900 až 1660 korun, dnes ve 13 hodin pak začíná i volný prodej, ve kterém jsou základní ceny od 1080 do 1990 korun.

Od pátečních 13 hodin pak začne i prodej vstupenek na jednotlivé zápas. Na Ballkani vyjdou na 280 až 510 korun, na Dinamo na 480 až 890 korun a na Astanu na 320 až 590 korun.

Související články

Kolik bodů stačí na postup? Historie říká, že je třeba porazit Turky

Co stačí v současném systému na postup ze skupiny na Euru? Dobře to ukazuje příklad mistrů Evropy z roku 2016…

Euro 2024
Aktualizováno

Proč máme ošklivější dresy než Albánie? A co nejvíc ovlivňuje byznys s fotbalovými trikoty?

Kdo má nejhezčí a nejošklivější dresy Eura? Jak dnes pracují kluby s designem dresů a dalšího merche? V čem se liší menší výrobci od obřích brandů? A proč se design a střih dresů za poslední tři dekády tolik proměnil? O tom jsme si povídali s novinářem Martinem Vaitem z iSport.cz a ředitelem yoursport Pavlem Hodkem.

Podcast

Velký taktický rozbor: Proč bylo Česko tak pasivní? A proč by měl jít do hry Jurásek za Douděru?

Čím Portugalci Česko překvapili? Kde měli hráče navíc? Jak na to reagoval trenérský tým Ivana Haška? Udělal dobře? A na čem se dá stavět proti Gruzii a Turecku a co se naopak musí změnit?

Taktika
Popup se zavře za 8s
zavřít reklamu