Fotbalové kluby už dávno nebojují jen na hřišti. Kdo chce mít silnou fanouškovskou základnu, neobejde se bez kvalitního marketingu a cílení na stále mladší generace. Slavia se nyní netradičním krokem snaží zabodovat v populární online platformě Roblox.
Školní hřiště pro všechny, lék na vyloučení, víc dívek na hřišti i ukázkové aktivity největších klubů. Fotbal má možnost měnit společnost. Zatím mu ale v tomto ohledu chybí jasná strategie a konkrétní plán. Dočkáme se změny?
Ligový fotbal není jen o zábavě a soutěžení. Svou sílu chce využít pozitivně i v dalších oblastech mimo fotbalové hřiště. Ligová fotbalová asociace proto zakládá ESG komisi, která chce rozšířit a akcelerovat aktivity profesionálních klubů se společenským přesahem.
Po zimní přestávce se o víkendu rozběhne nejvyšší fotbalová soutěž žen. Kdo s kým hraje? A jaké zápletky nás čekají ve zbytku sezony?
Ofenzivní záložník FC Hradec Králové Adam Vlkanova uzavřel spolupráci se značkou Decathlon a stal se její novou tváří v Chance lize. Připojuje se tak k týmu ambasadorů značky Kipsta, do kterého patří i hvězdy světového fotbalu jako Antoine Griezmann. Spolupráce s Decathlonem ale nekončí jen u něj. Svými produkty bude Decathlon zásobovat celý klub.
Další krok na cestě mezi elitu dnes chtějí udělat české fotbalové reprezentantky. V Českých Budějovicích hostí před televizními kamerami hráčky Albánie. Nová trenérka Jitka Klimkové popisuje, co od zápasu můžeme čekat.
Do marketingového boje o fotbalové profesionály se přihlásil další výrobce sportovního oblečení a výbavy. Jako hlavní tvář si vybral francouzskou hvězdu Antoina Griezmanna.
Pokud se nezmění stávající stav a výsledky, hodlá Adolf Šádek na trenérské židli podržet i do další sezony Miroslava Koubka.
Bývalý fotbalista a televizní expert Zdeněk Folprecht vymění teplé místečko ve studiu za rozhodcovský dres a odřídí zápas Zimní Tipsport ligy mezi Pardubicemi a Žižkovem. FAČR chce řešit nedostatek fotbalových rozhodčích zapojením hráčů, kteří končí aktivní kariéru.
Italský brand Macron, specializující se na sportovní oblečení, se stal druhou nejsilnější značkou v českém profesionálním fotbale, hned po Adidasu. V současné době můžete jeho logo vidět na dresech 22 procent prvoligových a druholigových fotbalových klubů v Česku.