FanYield je česká fantasy platforma, která sčítá víc než jen góly! Při zábavném hraní během Eura U21 na Slovensku můžete při zápasech české reprezentace vyhrát roční předplatné našeho webu.
Ambasadoři Adam Vlkanova a Milan Petržela slavnostně otevřeli první specializovaný fotbalový proshop Decathlonu na pražském Chodově, který je koncipovaný pro začátečníky i aktivní hráče.
Grantová výzva Sport bez odpadu 2025 může ulevit rozpočtu vašeho sportovního klubu. Možná ekologická řešení totiž najdete i tam, kde byste třeba nečekali. Čas máte do konce června. Projděte si kritéria, podle kterých se peníze rozdělují.
Jak velký zájem mají Češi o finále Ligy mistrů? Jaké zápasy evropských pohárů byly v téhle sezoně nejsledovanější? A vládne při sledování fotbalu v elektronických zařízeních stále televize? Odpovídá marketingový ředitel společnosti Telly Jan Schöppel.
Vyberte spolu se Zdeňkem Folprechtem a Paulie Garandem z Heineken scouting týmu největšího fotbalového srdcaře Česka z nižších soutěží a pošlete ho na finále Ligy mistrů do Mnichova.
V září se chystá už 17. ročník oblíbeného benefičního turnaje Sue Ryder Charity Cup. Přihlaste svůj firemní tým a zahrajte si v tréninkovém centru Sparty na Strahově. Football Club je jedním z mediálních partnerů projektu.
Získejte 50 až 100 tisíc korun a pomozte svému klubu se zelení u hřiště a s údržbou trávníku. Nadace Tipsport vyhlašuje grant na podporu výsadby v okolí fotbalových hřišť i ostatních sportovišť. Žadatel může získat profesionálně vedenou výsadbu v hodnotě až 100 000 Kč a dalších až 50 000 Kč na údržbu trávníku. Jaké jsou podmínky grantu?
Ofenzivní záložník FC Hradec Králové Adam Vlkanova uzavřel spolupráci se značkou Decathlon a stal se její novou tváří v Chance lize. Připojuje se tak k týmu ambasadorů značky Kipsta, do kterého patří i hvězdy světového fotbalu jako Antoine Griezmann. Spolupráce s Decathlonem ale nekončí jen u něj. Svými produkty bude Decathlon zásobovat celý klub.
Globální sportovní značka PUMA zahajuje novou éru a poprvé v historii přichází s dresy pro portugalský národní tým. Nabízí domácí a venkovní dresy pro mužský i ženský tým.
V roce 2011 začínal Ondřej Syrový s informačním systémem pro jeden florbalový tým, dnes jeho členskou platformu EOS využívá přes 700 (nejen) sportovních klubů a 170 000 uživatelů. V plánu jsou postupná expanze do zahraničí nebo grantové projekty na podporu pohybu dětí.