Česká liga se mění. Noví miliardáři v Olomouci a Pardubicích rozhýbali přestupový trh a nabízejí částky, které dřív v tuzemsku nebyly běžné. Konkurenční kluby najednou čelí soupeřům s novou finanční silou.
Historie Zbrojovky Brno je plná vzestupů a pádů. Z titulového triumfu v roce 1978 až po temné období propadu, kdy klub bojoval o přežití v druhé lize. Dnes, pod vedením nových majitelů a trenéra Martina Svědíka, se mění směr. Jaký potenciál má Brno a co znamenají plány na nový stadion pro fanoušky a celý český fotbal?
Naposledy v pondělí do Chance ligy vstoupila další těžká byznysová váha. Z elitní české soutěže je tak definitivně liga miliardářů. Jak dobře se v majitelích klubů vyznáte? To ukáže náš nový kvíz.
Další díl Football Club podcastu o ženské lize je s Tomášem Vejrem z Fortuny. Proč jí spojení s elitní českou soutěží dává smysl? A je pravda, co nedávno psal Jaroslav Tvrdík, že Fortuna byla ze spolupráce s FAČR v minulé sezoně naštvaná?
Proč fotbalové Teplice čeká postupný růst? Přijde s fotbalem do Olomouce radit Petr Čech? A byla by pro plzeňskou Viktorii trefa, kdyby ji koupil Michal Strnad? To v rozhovoru o nových vlastnících českých klubů rozebíráme s Pavlem Novotným, byznysovým insiderem a redaktorem Hospodářských novin.
Nejzajímavějšího nováčka napříč elitními evropskými ligami hledejme v nové sezoně ve Francii. Do Ligue 1 se po skoro 50 letech vrací Paris FC, dlouhé roky schované ve stínu městského rivala. S novými majiteli jako ze seriálu to tak ale nechce nechat.
Fotbalové kluby už dávno nebojují jen na hřišti. Kdo chce mít silnou fanouškovskou základnu, neobejde se bez kvalitního marketingu a cílení na stále mladší generace. Slavia se nyní netradičním krokem snaží zabodovat v populární online platformě Roblox.
Proč do Plzně nejspíš nepřijde miliardář Karel Pražák? A proč se nedaří prodat Pavla Šulce? Odpovědi nabízí znalec fotbalového zákulisí Luděk Mádl.
Marketingový ředitel Sparty Kamil Veselý v rozhovoru chválí vzestup české ligy a nachází výzvy pro celý fotbal i konkrétně pro Spartu. Vysvětluje, proč se inspiruje marketingem Red Bullu a říká, co mu dalo tříměsíční volno a jak blízko byl k vyhoření.
Jaroslav Tvrdík v novém dokumentu mluví i o finančních nepříjemnostech, do kterých se Slavia dostala těsně předtím, než klub koupil a zastabilizoval Pavel Tykač.