Hlavně zásluhou pravidelně vyprodaných stadionů na Letné a v Edenu, ale také díky tradičnímu zájmu o fotbal v Ostravě, Plzni a nově i v Hradci a Teplicích útočí aktuální ligový ročník na návštěvnický rekord v samostatné historii Česka.
Přes řadu pozitiv ale nejde zapomínat na to, že větší část českých profesionálních klubů se snaží fanoušky přitáhnout marně a můžou tak jen závidět nejen úspěšnějším konkurentům na fotbalovém trhu, ale i v jiných sportovních odvětvích.
Třeba v hokeji se čím dál víc daří projektu Univerzitní ligy, unikátní soutěži studentů – sportovců, kteří se při nejvýznamnějších zápasech často těší z návštěv převyšujících počty diváků na duelech profesionálů.
O tom, jak zaujmout fanoušky, mluvíme v novém díle podcastu Football Clubu s Danielem Hajným, obchodním a marketingovým ředitelem LFA, a Vilémem Fraňkem, který stojí za úspěchy projektů, jako jsou Mikýřova úžasná pouť internetem nebo zmíněná Univerzitní liga. Přejeme příjemný poslech!
1:39 – hlavní aktivity hostů podcastu
6:30 – návštěvnost na českých stadionech
10:56 – svěží vítr při práci s fanoušky
14:00 – jak nastavit komunikaci klubu
18:35 – marketingové rozpočty v lize
24:12 – společenská odpovědnost fotbalových klubů
32:50 – tresty za pyrotechniku na stadionech a image fanoušků
43:30 – profesionální fotbal jako produkt a práce s obchodními partnery
50:33 – jak budovat fanouškovský zážitek
Exotika, velká jména i absentující favoriti. To je fotbalový turnaj pod pěti kruhy. Jestli máte chuť na zápasy na slavných francouzských stadionech, můžete vyrazit…
Daniel Samek má za sebou dva roky v italském Lecce. K titulu se Slavií tam přidal mistrovskou trofej v ceněné Primaveře. Juniorskou ligu už ale hrát nechce a teď doufá, že se už brzo přesune do Serie B, o čemž právě jedná. O své italské cestě vypráví v rozhovoru s FC.
Jak se pracuje v klubu, který pohledem zvenku v poslední době vypadal jako rozbitý? Ve velkém rozhovoru o tom mluví Zdeněk Psotka, sportovní manažer Zbrojovky.