Hlavně zásluhou pravidelně vyprodaných stadionů na Letné a v Edenu, ale také díky tradičnímu zájmu o fotbal v Ostravě, Plzni a nově i v Hradci a Teplicích útočí aktuální ligový ročník na návštěvnický rekord v samostatné historii Česka.
Přes řadu pozitiv ale nejde zapomínat na to, že větší část českých profesionálních klubů se snaží fanoušky přitáhnout marně a můžou tak jen závidět nejen úspěšnějším konkurentům na fotbalovém trhu, ale i v jiných sportovních odvětvích.
Třeba v hokeji se čím dál víc daří projektu Univerzitní ligy, unikátní soutěži studentů – sportovců, kteří se při nejvýznamnějších zápasech často těší z návštěv převyšujících počty diváků na duelech profesionálů.
O tom, jak zaujmout fanoušky, mluvíme v novém díle podcastu Football Clubu s Danielem Hajným, obchodním a marketingovým ředitelem LFA, a Vilémem Fraňkem, který stojí za úspěchy projektů, jako jsou Mikýřova úžasná pouť internetem nebo zmíněná Univerzitní liga. Přejeme příjemný poslech!
1:39 – hlavní aktivity hostů podcastu
6:30 – návštěvnost na českých stadionech
10:56 – svěží vítr při práci s fanoušky
14:00 – jak nastavit komunikaci klubu
18:35 – marketingové rozpočty v lize
24:12 – společenská odpovědnost fotbalových klubů
32:50 – tresty za pyrotechniku na stadionech a image fanoušků
43:30 – profesionální fotbal jako produkt a práce s obchodními partnery
50:33 – jak budovat fanouškovský zážitek
Na fotbalové technice se dá pracovat kdekoli. Stačí míče a třeba koš na prádlo. Jak ukazuje video Toniho Kroose se synem Leonem.
Pohárová Evropa je na startu nové sezony, tentokrát hned se čtyřmi českými zástupci. Jaké má šance Sparta v Lize mistrů? Uhrají Slavia a Plzeň dost bodů do národního koeficientu? A jak může Mladou Boleslav i ostatní kluby z Česka poznamenat nabitý evropský program ve výsledcích v tuzemské lize?
A z prvního místa do něj jde Sparta. Povíme vám, proč je její aktuální ligová bilance běžná. A na slávistickém programu si zase ukážeme, jaké hody máme před sebou.