„Pokud chce být Baník součástí úzké špičky, musí se zlepšit nejen natolik, aby zvládal porážet ty za sebou, ale i ty nejsilnější. A nikoli náhodně, jednou za uherský rok. K tomu ale potřebuje víru v sebe sama. A především pak víru oprávněnou, která se má o co opřít,“ shrnuje situaci Baníku aktuální Glosář.
Do boje o předsedu FAČR půjdou (přinejmenším) tři muži. „Mám v úmyslu kandidovat,“ netají se šéf Motorletu. Kdo vymyslel variantu s jeho konkurentem Bártou? Odpovídá analýza, která původně vyšla na stránkách projektu Je to kulatý.
Platby solidarity UEFA, které dostávají prvoligové kluby, které nehrají v dané sezoně základní část evropských pohárů, mají nový systém a české ligové kluby se mohou těšit na víc peněz.
Majitel libereckého Slovanu uvedl, že jeho klub ještě donedávna nafukoval návštěvnická čísla a oznámil změnu metodiky počítání návštěvnosti v Liberci. Dodal, že návštěvnická čísla běžně nafukují i jinde v lize a vyzval také ostatní ke změně. Co na to říkají zástupci dalších ligových klubů? Zeptali jsme se.
První liga má novou identitu, nové barvy, nové jméno a také novou znělku. Na sítích zatím sklidila spíš kritiku. Jak to vidíte vy?
Chance liga, zvykejte si. Nový sponzor, nový TV kontrakt, noví majitelé, nové výzvy, nová pravidla. Tahle sezona má náboj, tady je k ní průvodce na start.
Spor o pyrotechniku na stadionech není jen bojem o bezpečnost, ale také o svobodu a soudržnost v moderní společnosti, píše v detailní analýze Vendula Divišová z katedry politologie na Masarykově univerzitě, která se dlouhodobě zaměřuje také na otázku zajišťování bezpečnosti na fotbalových utkáních.
Disciplinární komise LFA už zveřejnila všechny pokuty za uplynulou sezonu, takže se dá bilancovat. Nejvíc zaplatily za chování fanoušků Sparta a Slavia, premiantem sezony byl naopak Liberec. Překvapivé je pořadí klubů za fanouškovskou top trojkou. Projděte si detailní vyčíslení pokut pro jednotlivé kluby.
Obě nejvyšší domácí soutěže mění název. Počínaje dnešním dnem nesou minimálně dalších pět let jméno Chance Liga a Chance Národní Liga. Příchod nového generálního partnera, sázkové společnosti Chance, přináší také kompletní změnu identity obou soutěží, kterou připravilo studio Touch Branding.
Fotbalová asociace ČR vyhlásila výběrové řízení na televizní práva českého poháru.