Football Club x Kudy běží zajíc: Velký speciál k EURU 2024! Předobjednávky zde

Votroci povstaňte! Hradec mění tvář a prodává permanentky na nový stadion

01. červen 2023
Sdílejte:
Stadionem to nekončí, chceme mezi velké kluby, vzkazuje hradecký klub a ukázal nové logo.
Nové logo i vizuální identita v jedné z praktických aplikací na zasedací místnosti.Foto: FC Hradec Králové

Klub z Hradce Králové se chystá na návrat domů. Po dvou sezonách v boleslavském azylu si konečně zahraje první ligu na novém stadionu. Vedení klubu počítá, že k tomu dojde od třetího kola příští ligové sezony, tedy od prvního srpnového víkendu.

Klub už začal s prodejem permanentních vstupenek, které vyjdou na celou sezonu 2023/24 na 3800 korun (podélné tribuny), 3000 korun (ochozy v zatáčkách stadionu) a 2400 korun (tribuny za bránou). Věrní fanoušci hradeckého klubu, kteří mají permanentku z aktuální sezony z Mladé Boleslavi, mají 1000 korun slevu.

Pro srovnání: Baník Ostrava už také zahájil prodej permanentek na příští sezonu a na vítkovický stadion je lze pořídit za 2100 až 2900 korun. A třeba Sparta na končící mistrovskou sezonu prodávala permanentky novým zájemcům za 2600 až 3900 korun.

„Může se zdát, že jedinou změnou je nový stadion. Tím to ale rozhodně končit nesmí. Budeme moderní, budeme vidět, budeme slyšet. Máme jedinečnou příležitost se pevně zařadit mezi velké fotbalové kluby České republiky. Je jen na nás, jak tuto příležitost využijeme,“ burcuje hradecký klub fanoušky. A dodává: „Votroci, tohle je náš nový začátek. Votroci povstaňte!“

Hradecký klub se zároveň pochlubil novou vizuální identitou i inovovaným logem, ze kterého byl vypuštěný původní text. „Snažili jsme se vytvořit moderní motivy, které budou neodmyslitelně patřit k hradeckému fotbalu a které budou spjaty s naším městem. Doufáme, že se Vám nová identita líbí stejně jako nám, Votroci!“ říká Aleš Havel, marketingový ředitel FC Hradec Králové.

Mimochodem, víte, proč se hradeckým říká Votroci? Nemá to nic společného s otroky, ale s polštinou. Votrok je zhrubělý výraz pro kluka, chlapce, vysvětluje text na hradeckém webu a dodává, proč se zrovna tento výraz uchytil pro hradecké fotbalisty.

Související články

Odmítl Real, protože musel. Pak vystřelil první evropský titul

Kariéru strávil v provinčním Rostově. Hrál šachy, psal knihy, nepil. Autor vítězné trefy z finále prvního mistrovství Evropy byl sovětským unikátem.

Cesta na Euro

Byznys se sportovním oblečením pro kluby se mění, říká Pavel Hodek z yoursport

„Největší značky jako Nike nebo Adidas postupně upouštějí od přímého zastoupení na českém trhu a fungují zde jen zprostředkovaně ze zahraničí. To je šance pro menší značky, které klubům zajišťují kompletní servis a flexibilitu,“ říká Pavel Hodek, CEO společnosti yoursport, která se specializuje na distribuci sportovního vybavení.

Spolupráce

Tady vás uvidí všichni agenti. Šéf Žižkova o lákadlech pro mladé hráče i nových penězích od LFA

Viktoria Žižkov už zase nežije jen z minulosti. Zbavila se dluhů a ráda na svém stadionku uvítá ty, co se nevejdou na Spartu či na Slavii. Fungování tradičního klubu jsme rozebrali se spolumajitelem a předsedou představenstva Milanem Richterem.

O stupínek níž
Popup se zavře za 8s