Liverpool touží po obhajobě titulu. A o vysoké příčky usiluje i na poli módy. Pro novou sezonu představil novou třetí sadu dresů, se kterou okamžitě zaujal.
Fotbalové kluby už dávno nebojují jen na hřišti. Kdo chce mít silnou fanouškovskou základnu, neobejde se bez kvalitního marketingu a cílení na stále mladší generace. Slavia se nyní netradičním krokem snaží zabodovat v populární online platformě Roblox.
Jste znalci fotbalu? Máte dobrou fotografickou paměť? Otestujeme vás v osmi krocích. Ukážeme vám dres, vy nám řeknete klub, který v něm hraje.
Sešívané dresy jsou od nového dodavatele a navrhl je Pasta Oner. Prohlédněte si je a oznámkujte je.
Ambasadoři Adam Vlkanova a Milan Petržela slavnostně otevřeli první specializovaný fotbalový proshop Decathlonu na pražském Chodově, který je koncipovaný pro začátečníky i aktivní hráče.
Do marketingového boje o fotbalové profesionály se přihlásil další výrobce sportovního oblečení a výbavy. Jako hlavní tvář si vybral francouzskou hvězdu Antoina Griezmanna.
Globální sportovní značka PUMA zahajuje novou éru a poprvé v historii přichází s dresy pro portugalský národní tým. Nabízí domácí a venkovní dresy pro mužský i ženský tým.
Italský brand Macron, specializující se na sportovní oblečení, se stal druhou nejsilnější značkou v českém profesionálním fotbale, hned po Adidasu. V současné době můžete jeho logo vidět na dresech 22 procent prvoligových a druholigových fotbalových klubů v Česku.
Kromě tradiční hvězdy na srdci zmizí při utkání proti Dukle z dresu Slavie červená barva. Klub tím chce upozornit na problematiku nedostatku darované krve v českých nemocnicích.
Černé dresy se zlatými prvky představila Slavia jako svoje nové venkovní dresy. Okamžitě se začalo řešit, že kopíruje Spartu, která ve stejné barevné kombinaci hrála v minulé sezoně s dresy ke 130. výročí od vzniku klubu. Marketingový ředitel Sparty vysvětlil, jak k tomu došlo.