Do marketingového boje o fotbalové profesionály se přihlásil další výrobce sportovního oblečení a výbavy. Jako hlavní tvář si vybral francouzskou hvězdu Antoina Griezmanna.
Globální sportovní značka PUMA zahajuje novou éru a poprvé v historii přichází s dresy pro portugalský národní tým. Nabízí domácí a venkovní dresy pro mužský i ženský tým.
Italský brand Macron, specializující se na sportovní oblečení, se stal druhou nejsilnější značkou v českém profesionálním fotbale, hned po Adidasu. V současné době můžete jeho logo vidět na dresech 22 procent prvoligových a druholigových fotbalových klubů v Česku.
Kromě tradiční hvězdy na srdci zmizí při utkání proti Dukle z dresu Slavie červená barva. Klub tím chce upozornit na problematiku nedostatku darované krve v českých nemocnicích.
Černé dresy se zlatými prvky představila Slavia jako svoje nové venkovní dresy. Okamžitě se začalo řešit, že kopíruje Spartu, která ve stejné barevné kombinaci hrála v minulé sezoně s dresy ke 130. výročí od vzniku klubu. Marketingový ředitel Sparty vysvětlil, jak k tomu došlo.
Baník už nebude hrát v dresech od Pumy. Přešel k italskému Macronu. Nový trikot uvedl ve velmi povedeném videu.
Kdo má nejhezčí a nejošklivější dresy Eura? Jak dnes pracují kluby s designem dresů a dalšího merche? V čem se liší menší výrobci od obřích brandů? A proč se design a střih dresů za poslední tři dekády tolik proměnil? O tom jsme si povídali s novinářem Martinem Vaitem z iSport.cz a ředitelem yoursport Pavlem Hodkem.
Fotbalové dresy už dávno nedělají jen Adidas, Nike nebo Puma. Své místo na trhu si pomalu našly i další značky, které velké trojce šlapou na paty. A jednou z nich je italský Macron, o kterém bude další díl našeho newsletteru.
Tahle trika sundejte. Už se stalo, že to řekla i vláda. Tady jsou tři příklady zakázaných dresů.
Na konci čtyřicátých let 20. století se zrodila nebývalá rivalita značek Adidas a Puma. Intenzita už trochu polevila, pořád je to ale fascinující příběh.