Fotbalové kluby už dávno nebojují jen na hřišti. Kdo chce mít silnou fanouškovskou základnu, neobejde se bez kvalitního marketingu a cílení na stále mladší generace. Slavia se nyní netradičním krokem snaží zabodovat v populární online platformě Roblox.
Jste znalci fotbalu? Máte dobrou fotografickou paměť? Otestujeme vás v osmi krocích. Ukážeme vám dres, vy nám řeknete klub, který v něm hraje.
Sešívané dresy jsou od nového dodavatele a navrhl je Pasta Oner. Prohlédněte si je a oznámkujte je.
Ambasadoři Adam Vlkanova a Milan Petržela slavnostně otevřeli první specializovaný fotbalový proshop Decathlonu na pražském Chodově, který je koncipovaný pro začátečníky i aktivní hráče.
Do marketingového boje o fotbalové profesionály se přihlásil další výrobce sportovního oblečení a výbavy. Jako hlavní tvář si vybral francouzskou hvězdu Antoina Griezmanna.
Globální sportovní značka PUMA zahajuje novou éru a poprvé v historii přichází s dresy pro portugalský národní tým. Nabízí domácí a venkovní dresy pro mužský i ženský tým.
Italský brand Macron, specializující se na sportovní oblečení, se stal druhou nejsilnější značkou v českém profesionálním fotbale, hned po Adidasu. V současné době můžete jeho logo vidět na dresech 22 procent prvoligových a druholigových fotbalových klubů v Česku.
Kromě tradiční hvězdy na srdci zmizí při utkání proti Dukle z dresu Slavie červená barva. Klub tím chce upozornit na problematiku nedostatku darované krve v českých nemocnicích.
Černé dresy se zlatými prvky představila Slavia jako svoje nové venkovní dresy. Okamžitě se začalo řešit, že kopíruje Spartu, která ve stejné barevné kombinaci hrála v minulé sezoně s dresy ke 130. výročí od vzniku klubu. Marketingový ředitel Sparty vysvětlil, jak k tomu došlo.
Baník už nebude hrát v dresech od Pumy. Přešel k italskému Macronu. Nový trikot uvedl ve velmi povedeném videu.