Všechno pro fotbalisty na jednom místě? Decathlon pokračuje v expanzi v nejpopulárnějším sportu

03. červen 2025
Sdílejte:
Ambasadoři Adam Vlkanova a Milan Petržela slavnostně otevřeli první specializovaný fotbalový proshop Decathlonu na pražském Chodově, který je koncipovaný pro začátečníky i aktivní hráče.
Fotbalisti Milan Petržela a Adam Vlkanova při otevíračce prvního proshopu v Decathlonu na pražském Chodově.Foto: Decathlon

Společnost Decathlon pokračuje v marketingové a produktové ofenzivě cílené na fotbalové nadšence. Na konci minulého týdne proto otevřela v pražské prodejně Decathlon Chodov svůj první specializovaný fotbalový proshop, který přináší nový koncept prodeje vybavení pro náročné fotbalisty. Na jednom místě se zákazníci dočkají široké palety produktů i profesionálního poradenství.

Proshop představuje moderní, vylepšenou prodejní plochu, která nabízí zákazníkům lepší zážitek z nakupování, jenž propojuje fyzické i digitální prvky, ale především kompletní řadu vybavení včetně nejvyšších řad.

Nový fotbalový proshop se tak stává ideálním místem pro každého, kdo to s fotbalem myslí vážně – ať už právě začíná, nebo má za sebou stovky odehraných zápasů. Zákazníci zde najdou nejen špičkové vybavení, ale i komunitu lidí, kteří sdílí stejný zápal pro nejoblíbenější týmový sport na světě.

Zákazníci zde naleznou široký výběr produktů od renomovaných značek, stejně jako exkluzivní kolekce značky Kipsta, která je globálně privátní značkou Decathlonu. Nabídku doplňuje rozšířený sortiment fotbalového oblečení, díky kterému si zákazníci mohou snadno sladit kompletní funkční outfit.

Slavnostního otevření fotbalového proshopu se zúčastnili také ambasadoři Decathlonu Česká republika – Milan Petržela z FK Viktoria Žižkov a Adam Vlkanova z FC Hradec Králové, kteří již obouvají na své zápasy kopačky značky Kipsta.

„Věříme, že se fotbalový proshop stane místem, kam si fotbaloví nadšenci i profesionální hráči přijdou vybrat své vybavení. Naleznou zde vysoce technické produkty nejen naší značky Kipsta, ale i dalších značek,” říká Petr Salaj, Country Sport Leader pro fotbal Decathlon Česká republika.

Decathlon je globální multispecializovaná sportovní značka pro začátečníky i vrcholové sportovce. Celkově má po celém světě více než 1 700 poboček, zaměstnává 100 000 lidí a jeho týmy pracují již od roku 1976 na naplnění ambice: Sport dostupný všem, s cílem pomoci jim být zdravějšími a šťastnějšími v udržitelné budoucnosti. V České republice má společnost 27 prodejen a přes 1 500 zaměstnanců.

Partneři projektu Dobýváme Evropu

České kluby úspěšně dobývají Evropu. Mapujeme jejich pohárové zápasy, počítáme koeficienty a analyzujeme hru i soupeře. Pomáhají nám s tím:

  • Telly, kde můžete sledovat nejen evropské poháry.
  • Betano, kde si na ně můžete vsadit.
  • Decathlon, kde seženete vše na fotbal i další sporty.

Související články

Česko – Černá Hora v TV: kde sledovat kvalifikaci na MS živě?

Česká reprezentace pokračuje v cestě na MS 2026 v pátek od 20:45 hodin v Plzni proti Černé Hoře. Třetí kvalifikační střetnutí vysílá stanice ČT Sport.

Televize

Kvíz: Fotbalový zeměpis. Poznáte české soupeře podle vlajek?

Jste znalci fotbalu? A co zeměpis? Otestujeme vás na deseti vlajkách národních týmů, se kterými se česká reprezentace aktuálně střetává nebo se kterými v nedávné minulosti už hrála.

Kvíz

Každý gól se počítá. Na rozšířené mistrovství nám může pomoci i skóre

Čeští reprezentanti za sebou mají čtvrtinu kvalifikačního programu ve skupině. Teď je čekají klíčové zápasy s Černou Horou a Chorvatskem.

Cesta do Ameriky
Popup se zavře za 8s