Společnost Decathlon pokračuje v marketingové a produktové ofenzivě cílené na fotbalové nadšence. Na konci minulého týdne proto otevřela v pražské prodejně Decathlon Chodov svůj první specializovaný fotbalový proshop, který přináší nový koncept prodeje vybavení pro náročné fotbalisty. Na jednom místě se zákazníci dočkají široké palety produktů i profesionálního poradenství.
Proshop představuje moderní, vylepšenou prodejní plochu, která nabízí zákazníkům lepší zážitek z nakupování, jenž propojuje fyzické i digitální prvky, ale především kompletní řadu vybavení včetně nejvyšších řad.
Nový fotbalový proshop se tak stává ideálním místem pro každého, kdo to s fotbalem myslí vážně – ať už právě začíná, nebo má za sebou stovky odehraných zápasů. Zákazníci zde najdou nejen špičkové vybavení, ale i komunitu lidí, kteří sdílí stejný zápal pro nejoblíbenější týmový sport na světě.
Zákazníci zde naleznou široký výběr produktů od renomovaných značek, stejně jako exkluzivní kolekce značky Kipsta, která je globálně privátní značkou Decathlonu. Nabídku doplňuje rozšířený sortiment fotbalového oblečení, díky kterému si zákazníci mohou snadno sladit kompletní funkční outfit.
Slavnostního otevření fotbalového proshopu se zúčastnili také ambasadoři Decathlonu Česká republika – Milan Petržela z FK Viktoria Žižkov a Adam Vlkanova z FC Hradec Králové, kteří již obouvají na své zápasy kopačky značky Kipsta.
„Věříme, že se fotbalový proshop stane místem, kam si fotbaloví nadšenci i profesionální hráči přijdou vybrat své vybavení. Naleznou zde vysoce technické produkty nejen naší značky Kipsta, ale i dalších značek,” říká Petr Salaj, Country Sport Leader pro fotbal Decathlon Česká republika.
Decathlon je globální multispecializovaná sportovní značka pro začátečníky i vrcholové sportovce. Celkově má po celém světě více než 1 700 poboček, zaměstnává 100 000 lidí a jeho týmy pracují již od roku 1976 na naplnění ambice: Sport dostupný všem, s cílem pomoci jim být zdravějšími a šťastnějšími v udržitelné budoucnosti. V České republice má společnost 27 prodejen a přes 1 500 zaměstnanců.
Z nemistrovské části kvalifikace o Ligu mistrů se Plzeň, Slavia nebo Sparta pokoušely dostat už devětkrát. Nevyšlo to ani jednou. Viktoria po obratu v Ženevě může toto prokletí dál zkoušet zlomit a zajistit tak ještě jednu velkou českou premiéru v elitním evropském poháru.
Ani jeden to nemá dobře rozehrané, ale ani jeden není v beznadějné situaci. Projděte si, kde oba čtvrteční velmi důležité zápasy naladíte. Oproti prvnímu zápasu se u odvety Baníku mění vysílatel, Sparta naopak zůstává na obrazovkách Novy Sport.
V poslední době nám čtenáři pravidelně vzkazují, že naše kvízy jsou fajn, ale že bychom mohli trochu přitvrdit. Tak jsme tentokrát vyzvali na souboj s vámi umělou inteligenci. Zdoláte ChatGPT a jeho otázky k fotbalovým legendám?