Všechno pro fotbalisty na jednom místě? Decathlon pokračuje v expanzi v nejpopulárnějším sportu

03. červen 2025
Sdílejte:
Ambasadoři Adam Vlkanova a Milan Petržela slavnostně otevřeli první specializovaný fotbalový proshop Decathlonu na pražském Chodově, který je koncipovaný pro začátečníky i aktivní hráče.
Fotbalisti Milan Petržela a Adam Vlkanova při otevíračce prvního proshopu v Decathlonu na pražském Chodově.Foto: Decathlon

Společnost Decathlon pokračuje v marketingové a produktové ofenzivě cílené na fotbalové nadšence. Na konci minulého týdne proto otevřela v pražské prodejně Decathlon Chodov svůj první specializovaný fotbalový proshop, který přináší nový koncept prodeje vybavení pro náročné fotbalisty. Na jednom místě se zákazníci dočkají široké palety produktů i profesionálního poradenství.

Proshop představuje moderní, vylepšenou prodejní plochu, která nabízí zákazníkům lepší zážitek z nakupování, jenž propojuje fyzické i digitální prvky, ale především kompletní řadu vybavení včetně nejvyšších řad.

Nový fotbalový proshop se tak stává ideálním místem pro každého, kdo to s fotbalem myslí vážně – ať už právě začíná, nebo má za sebou stovky odehraných zápasů. Zákazníci zde najdou nejen špičkové vybavení, ale i komunitu lidí, kteří sdílí stejný zápal pro nejoblíbenější týmový sport na světě.

Zákazníci zde naleznou široký výběr produktů od renomovaných značek, stejně jako exkluzivní kolekce značky Kipsta, která je globálně privátní značkou Decathlonu. Nabídku doplňuje rozšířený sortiment fotbalového oblečení, díky kterému si zákazníci mohou snadno sladit kompletní funkční outfit.

Slavnostního otevření fotbalového proshopu se zúčastnili také ambasadoři Decathlonu Česká republika – Milan Petržela z FK Viktoria Žižkov a Adam Vlkanova z FC Hradec Králové, kteří již obouvají na své zápasy kopačky značky Kipsta.

„Věříme, že se fotbalový proshop stane místem, kam si fotbaloví nadšenci i profesionální hráči přijdou vybrat své vybavení. Naleznou zde vysoce technické produkty nejen naší značky Kipsta, ale i dalších značek,” říká Petr Salaj, Country Sport Leader pro fotbal Decathlon Česká republika.

Decathlon je globální multispecializovaná sportovní značka pro začátečníky i vrcholové sportovce. Celkově má po celém světě více než 1 700 poboček, zaměstnává 100 000 lidí a jeho týmy pracují již od roku 1976 na naplnění ambice: Sport dostupný všem, s cílem pomoci jim být zdravějšími a šťastnějšími v udržitelné budoucnosti. V České republice má společnost 27 prodejen a přes 1 500 zaměstnanců.

Partneři projektu Dobýváme Evropu

České kluby úspěšně dobývají Evropu. Mapujeme jejich pohárové zápasy, počítáme koeficienty a analyzujeme hru i soupeře. Pomáhají nám s tím:

  • Telly, kde můžete sledovat nejen evropské poháry.
  • Betano, kde si na ně můžete vsadit.
  • Decathlon, kde seženete vše na fotbal i další sporty.

Související články

Salah a Wirtz v zelené barvě. Liverpool představil netradiční dresy, podívejte se

Liverpool touží po obhajobě titulu. A o vysoké příčky usiluje i na poli módy. Pro novou sezonu představil novou třetí sadu dresů, se kterou okamžitě zaujal.

Premier League

Barcelona řeší potíže. Návrat na Camp Nou se odkládá, hrát bude na stadionu pro pár tisíc lidí

Bude to jeden z nekrásnějších stadionů na světě. Zatím ale není k dispozici. Rekonstruovaný stánek Camp Nou není dokončen a jeho opětovné otevření se odložilo. Nedělní zápas s Valencií tak Barcelona odehraje na tréninkovém stadionu, kam se fanoušků vejde jen hrstka.

FC Barcelona

Kde sledovat Viktoria Žižkov vs. Zbrojovka Brno živě? Chance Národní Liga online

V Chance Národní Lize se utkají dva týmy se stejným počtem bodů. A oba bojují o přední příčky. Viktoria Žižkov v neděli hostí Zbrojovku Brno. Pražský klub už několik dní předem hlásil velký zájem o lístky. Toto utkání každopádně můžete sledovat zdarma na Chance TV.

Druhá liga
Popup se zavře za 8s