Decathlon oznámil novou spolupráci s Milanem Petrželou, jedním z nejúspěšnějších fotbalistů české ligy, který se stal ambasadorem značky Kipsta v České republice. Tato spolupráce symbolizuje spojení vytrvalosti, odhodlání a lásky k fotbalu – hodnot, které sdílíme jak v Decathlonu, tak i s Milanem Petrželou.
Milan Petržela, držitel rekordu v počtu odehraných zápasů v české lize, se stává ambasadorem fotbalové značky Kipsta. V rámci partnerství je této fotbalové legendě poskytnuto tréninkové vybavení, a zejména fotbalové kopačky, ve kterých už hraje od začátku sezóny.
Milan Petržela nebude reprezentovat pouze kopačky Kipsta, ale také se bude podílet na inspiraci mladých fotbalistů a fotbalistek po celé České republice. Díky této spolupráci přinášíme nejen profesionální vybavení pro hráče všech úrovní, ale také inspiraci a motivaci prostřednictvím videí a rozhovorů, které s Milanem připravujeme. Naším společným cílem je rozvíjet lásku k fotbalu a ukázat, že na vrchol se může dostat každý nadšený fotbalista.
Již během loňské sezóny si Milan Petržela obul kopačky Kipsta CLR Jaguar, se kterými nastupoval na trávníky v české nejvyšší soutěži. Nyní, na začátku nové sezóny, představuje nový model Kipsta CLR Elite Jaguar Boost. Tento model přináší profesionální výkon za cenu, která je dostupná všem fotbalistům. Kipsta nabízí svůj CLR model za pouhých 1 899 Kč. Cílem je ukázat, že špičkové vybavení může být dostupné všem, a to bez kompromisů na kvalitě.
„Spojení s Milanem Petrželou je pro nás důležitým krokem, který potvrzuje naši snahu přinášet dostupné a kvalitní fotbalové vybavení pro všechny fotbalisty a fotbalistky, ať už hrají okresní soutěž nebo první ligu. Kipsta CLR Elite Jaguar jsou kopačky, které reflektují potřeby profesionálních fotbalistů, a přitom zůstávají cenově dostupné pro širokou veřejnost,“ říká Petr Salaj, Country Sport Leader značky Kipsta pro Decathlon ČR.
Decathlon také rozšiřuje své aktivity v českém klubovém fotbalu. Prvním partnerem v rámci nové B2B spolupráce s kluby se stal FK Arsenal Česká Lípa. Tento krok je součástí snahy zpřístupnit fotbal sportovcům na všech úrovních. Každý klub má nyní možnost využít nabídky a stát se součástí Decathlon rodiny. Stačí se obrátit na adresu [email protected]
Kipsta je privátní značka společnosti Decathlon, která se specializuje na fotbalové vybavení. Klíčovou roli ve vývoji produktů hraje vývojové centrum Kipstadium ve Francii, kde se špičkoví odborníci a inženýři zaměřují na inovace a neustálé vylepšování sportovního vybavení. Kipstadium je místem, kde jsou produkty nejen navrhovány, ale také důkladně testovány ve spolupráci s profesionálními sportovci. Cílem značky Kipsta je kombinovat vysokou kvalitu s cenovou dostupností, aby každý hráč, bez ohledu na úroveň, mohl dosahovat maximálního výkonu.
David Trunda, Pavel Nedvěd a Miroslav Koubek zasedli za mikrofony a vysvětlili, jak se hledal v posledních dvou měsících reprezentační kouč. Víme tak, jak chce Česko dostat na MS 2026 i proč novou práci s Nedvědem řešili v kladenském penzionu.
Tři proti dvěma a k tomu výrazně vyšší bonusy za lepší umístění v konečné tabulce. Taková je postupová bilance v Konferenční lize v polsko-českém souboji. Polsko je teď v koeficientovém žebříčku těsně za Českem, my ale držíme lednové trumfy.
Ve 123. díle Football Club podcastu se fotbalový analytik Vojtěch Mrklas zamýšlí nad aktuální situací Sparty. Po slibném startu s Brianem Priskem přišel útlum, který znamená sedmibodovou ztrátu na vedoucí Slavii. Jaké největší výzvy teď klub čekají? Co musí změnit, aby dokázala bojovat o titul? A jaké kroky je potřeba podniknout během zimního přestupního období?



