Neobvyklý spor řeší pražská Slavia. Na sociální síti Twitter se včera objevily fotky nových dresů sešívaných na sezonu 2023/24. A to dokonce i z prodejny v pražských Letňanech.
Slavia ale zatím nové dresy nepředstavila a její šéf Jaroslav Tvrdík je rozzlobený.
„Oficiální prodej dresů SKS na novou sezonu je naprosto bezprecedentním porušením smluvních závazků mezi Slavia a společností Puma. V současné době se koncentrujeme na nalezeni řešení, které by podobné poškození obrazu klubu v očích fanoušků a partneru již nikdy neopakovalo,“ napsal předseda představenstva SKS na Twitteru.
„Nastalou situaci s klubem SK Slavia Praha řešíme. Momentálně se k situaci nebudeme vyjadřovat, jsme smluvně vázáni mlčenlivostí,“ uvedla Lucie Hložánková, mluvčí Pumy.
Představení nových dresů je pro kluby z pohledu marketingu velká věc a dávají si na něm záležet, dělají z toho významnou událost. Například Sparta už v pondělí své příznivce nalákala na představení nových dresů pro příští sezonu, ke kterému dojde teď v sobotu.
České fotbalové kluby můžou sbírat mezinárodní úspěchy i mimo zelené trávníky. Sparta se stala druhým klubem po Atlétiku Madrid s certifikátem za přístupnost pro handicapované fanoušky.
Slovensko čekají dva klíčové zápasy v kvalifikaci na mistrovství světa 2026 v USA, Mexiku a Kanadě. Jaké jsou na jeho úspěch vypsané kurzy? A můžeme se u východních sousedů poučit?
Taky se vám po posledních výkonech národního týmu začalo stýskat po Jaroslavu Šilhavém? Ještěže Čechům nedochází humor, jinak by reprezentační výkony byly k pláči.


