Spor o nové slávistické dresy. Tvrdík se zlobí na Pumu

Aktualizováno
30. červen 2023
Sdílejte:
Nové slávistické dresy už se objevily na sítích i v minimálně jedné pražské prodejně. Slavia je přitom ještě nepředstavila.
Jaroslav Tvrdík při představení dresů pro minulou sezonu (2023/23).Foto: Jakub Stadler / Mafra / Profimedia

Neobvyklý spor řeší pražská Slavia. Na sociální síti Twitter se včera objevily fotky nových dresů sešívaných na sezonu 2023/24. A to dokonce i z prodejny v pražských Letňanech.

Slavia ale zatím nové dresy nepředstavila a její šéf Jaroslav Tvrdík je rozzlobený.

„Oficiální prodej dresů SKS na novou sezonu je naprosto bezprecedentním porušením smluvních závazků mezi Slavia a společností Puma. V současné době se koncentrujeme na nalezeni řešení, které by podobné poškození obrazu klubu v očích fanoušků a partneru již nikdy neopakovalo,“ napsal předseda představenstva SKS na Twitteru.

„Nastalou situaci s klubem SK Slavia Praha řešíme. Momentálně se k situaci nebudeme vyjadřovat, jsme smluvně vázáni mlčenlivostí,“ uvedla Lucie Hložánková, mluvčí Pumy.

Uniklé obrázky nových dresů.

Představení nových dresů je pro kluby z pohledu marketingu velká věc a dávají si na něm záležet, dělají z toho významnou událost. Například Sparta už v pondělí své příznivce nalákala na představení nových dresů pro příští sezonu, ke kterému dojde teď v sobotu.

Související články

Retrokvíz: Poznáte hvězdy světového fotbalu v důchodu?

Dokažte, že jste skuteční odborníci, a odhalte fotbalové hvězdy posledních dekád, které už pověsily kopačky na hřebík. Zvládnete náš kvíz bez jediné chybičky?

Kvíz

Vždycky čtvrtí? Jak se dělá ženská liga v Liberci

V osmém díle naší podcastové série o Fortuna lize si povídáme s Jiřím Liškou, výkonným ředitelem ženského úseku Slovanu Liberec.

Podcast

Šťastné a Tellyvizní! Telly naděluje pod stromeček dvojnásobnou porci fotbalu a slevu pro čtenáře FC

Telly spouští vánoční kampaň, která potěší všechny, koho nebaví během svátků koukat dokola na ty stejné pohádky a nejradši by pozorovali 22 chlapíků na zeleném pažitu i přímo na Štědrý den. Namísto obvyklých ponožek pod stromeček tak mohou noví zákazníci získat prémiovou televizi plnou sportu s dvojnásobným obsahem. Pro čtenáře Football Clubu máme ještě slevu navíc. Více informací se dozvíte v článku.

Spolupráce
Popup se zavře za 8s