Liga v novém dresu. Bude limetková a tmavě modrá

01. červenec 2024
Sdílejte:
Obě nejvyšší domácí soutěže mění název. Počínaje dnešním dnem nesou minimálně dalších pět let jméno Chance Liga a Chance Národní Liga. Příchod nového generálního partnera, sázkové společnosti Chance, přináší také kompletní změnu identity obou soutěží, kterou připravilo studio Touch Branding.
Ukázka konkrétního použití nového jména a loga.Foto: Ligová fotbalová asociace

„Český profesionální fotbal v posledních měsících prožívá skvělé období a boom v zájmu. S příchodem Chance do pozice generálního partnera chceme tento trend ještě akcelerovat a jsme přesvědčeni, že díky spolupráci s takto silným partnerem se nám podaří prestiž a úroveň Chance Ligy a Chance Národní Ligy opět výrazně posunout,“ řekl obchodní a marketingový ředitel Daniel Hajný.

„Vnímáme velký kus práce, který české fotbalové kluby v posledních letech odvedly, už jen to, jak dokázaly zvednout návštěvnost stadionů. Jsme přesvědčeni, že díky nově navázané spolupráci se nejen zlepší jejich ekonomická situace, ale budeme společně posouvat český fotbal i v oblastech nových technologií, marketingu, práce s fanoušky. Věříme, že jeho konkurenceschopnost dál citelně posílíme. Dáváme tak českému fotbalu opravdu šanci,“ komentuje marketingový ředitel skupiny Tipsport, jejíž je Chance součástí, Jan Čumpelík.

Nová identita

Vedle názvu se k prvnímu červenci také kompletně mění identita. Chance Liga i Chance Národní Liga mají nové logo, barvy, znělku, font a další prvky, které vycházejí z moderních trendů a stanou se synonymem pro obě soutěže.

Právě modernost a obecně nadčasovost byly výrazným kritériem při vyhodnocování tendru na zhotovitele nové identity. Jako nejlepší zvolila Ligová fotbalová asociace práci studia Touch Branding pod vedením uznávaného designera Martina Marušince.

„Při tvorbě nové identity jsme měli jasné požadavky: moderní, multibrandová, zaměřena na mladé, nadčasová a taková, která posune ligu o výrazný kus dopředu. Všechny tyto prvky podle nás nejlépe splnil návrh studia Touch Branding. Zároveň musím poděkovat generálnímu partnerovi Chanci, se kterým jsme nad podobou vedli konstruktivní diskuze, a i díky jeho modernímu způsobu uvažování jsme mohli vytvořit identitu, s níž obě soutěže budou pracovat dlouhodobě,“ komentoval Daniel Hajný.

„Značka Chance se stává součástí nové identity nejvyšší fotbalové soutěže a bude i součástí nové éry českého fotbalu. Pro prezentaci loga Chance v prostředí fotbalových stadionů jsme hledali a s vysílatelem ligy testovali optimální barevný kontrast. Se značkou Chance se tak budou setkávat fanoušci na stadionech a televizní diváci na výrazném oranžovém pozadí,“ doplňuje k novému vizuálnímu stylu vedoucí oddělení marketingové komunikace skupiny Tipsport Michal Kramer.

„Nová identita obou soutěží se poprvé v historii stává svébytnou a je silně zaměřena na mladší generaci. Toto se projevilo zejména ve výběru barev, v širším vizuálním stylu a také v motion designu, který společně s ostatními prvky vyčleňuje identitu z tradičních principů sportovních značek,“ vysvětlil Martin Marušinec.

Svěží barvy i tradice

Dominantními barvami Chance Ligy budou výrazná limetková a tmavě modrá. Chance Národní Liga bude oděna do neonové zelené a tmavě modré. Obě soutěže tak v barevnosti sázejí na kombinaci moderního svěžího pohledu a tradice, což odpovídá směřování obou lig.

Při tvorbě loga bylo vsazeno na kombinaci log generálního partnera Chance a Ligy samotné. Zároveň vychází z nadčasového loga LFA. Cílem tohoto kroku je jasně ukázat, že LFA tvoří kluby a kluby tvoří LFA.

Claimem sezony je „V novém dresu. Mezi elitu“, který odkazuje na nového generálního partnera Chanci, kompletní rebrandování soutěží a zároveň jedno z hlavních lákadel sezony – boj o přímý postup do Ligy mistrů.

Detailní vysvětlení zvolených aspektů nového identity jsou už teď dostupná na webové stránce www.vnovemdresu.cz, budou komunikovány na sociálních sítích, a především prezentovány před startem nové sezony Chance Ligy a Chance Národní Ligy.

Související články

Šťastné a Tellyvizní! Telly naděluje pod stromeček dvojnásobnou porci fotbalu a slevu pro čtenáře FC

Telly spouští vánoční kampaň, která potěší všechny, koho nebaví během svátků koukat dokola na ty stejné pohádky a nejradši by pozorovali 22 chlapíků na zeleném pažitu i přímo na Štědrý den. Namísto obvyklých ponožek pod stromeček tak mohou noví zákazníci získat prémiovou televizi plnou sportu s dvojnásobným obsahem. Pro čtenáře Football Clubu máme ještě slevu navíc. Více informací se dozvíte v článku.

Spolupráce

Video: Schickova paráda. Obránce odjel na saních a český střelec nechytatelně zavěsil

Patrik Schick o víkendu naděloval. Parádní trefou rozhodl o důležité výhře Leverkusenu na hřišti Lipska. Tenhle gól musíte vidět.

Video

Kde sledovat duel Villarrealu s Barcelonou živě? Šlágr La Ligy v online live streamu

Poslední předvánoční kolo španělské nejvyšší soutěže nabídne pořádný šlágr, třetí Villarreal se v neděli střetne s Barcelonou. Villarreal se dobrou formou pasoval do role černého koně soutěže, Barcelona si zase na čele tabulky vytvořila už celkem komfortní náskok. Přečtěte si preview nedělního utkání a sledujte ho živě u sázkovky Chance.

LaLiga
Popup se zavře za 8s