Jak dosáhnout toho, aby se z české reprezentace stal lovebrand?
Repre měla být lovebrand už dávno. Fotbal se v Česku strašně dlouho střílel do nohy. Je to největší sport na světě a za našeho života se na tom těžko něco změní. Možná esport bude jednou velký soupeř. Každopádně téhle globální pozice fotbalu musí i v Česku využít nejen marketéři, ale celé fotbalové prostředí. Místo toho nedokážou převálcovat ani hokej.
Kdo vyhraje souboj o národní sport?
Je pravda, že ve fotbale je na reprezentační úrovni mnohem těžší dosáhnout úspěchu než třeba v hokeji. Ten má výhodu, protože mistrovství světa je každý rok a špičku tvoří zhruba šest zemí, takže jste skoro automaticky v boji o medaile. Mistrovství světa ve fotbale je naopak jednou za čtyři roky a je hrozně těžké se tam dostat. Na EURO hrajeme sice pravidelně, ale udělat tam úspěch je taky hodně obtížné.
Zároveň je tu ale živá fotbalová kultura od srandafotbálků na vesnicích až po vyprodané stadiony na Letné a v Edenu. Lidi to baví na všech úrovních, takže pokud nedokážete udělat lovebrand z té nejvyšší možné, což reprezentace logicky je, tak je něco špatně.
Plzeň pod Hyským znovu ožila a nedělní duel se Slavií slibuje bitvu dvou odlišných fotbalových přístupů. V pokračování našeho sázkařského koutku jsme se zaměřili na víkendový hit české ligy.
Jak efektivně pracovat s hráči? To je pro fotbalové trenéry otázka za milion. Svůj přístup nám ve velkém rozhovoru odhalil Jindřich Trpišovský.
Po dalším solidním týdnu českých klubů v Evropě držíme s odstupem desátou příčku v žebříčku národních koeficientů. Turecko s Řeckem ale teď nahrály víc bodů, radost nám naopak udělalo Polsko.
Staňte se předplatiteli Football Clubu a odemkněte si všechny prémiové texty!



