Jak dosáhnout toho, aby se z české reprezentace stal lovebrand?
Repre měla být lovebrand už dávno. Fotbal se v Česku strašně dlouho střílel do nohy. Je to největší sport na světě a za našeho života se na tom těžko něco změní. Možná esport bude jednou velký soupeř. Každopádně téhle globální pozice fotbalu musí i v Česku využít nejen marketéři, ale celé fotbalové prostředí. Místo toho nedokážou převálcovat ani hokej.
Kdo vyhraje souboj o národní sport?
Je pravda, že ve fotbale je na reprezentační úrovni mnohem těžší dosáhnout úspěchu než třeba v hokeji. Ten má výhodu, protože mistrovství světa je každý rok a špičku tvoří zhruba šest zemí, takže jste skoro automaticky v boji o medaile. Mistrovství světa ve fotbale je naopak jednou za čtyři roky a je hrozně těžké se tam dostat. Na EURO hrajeme sice pravidelně, ale udělat tam úspěch je taky hodně obtížné.
Zároveň je tu ale živá fotbalová kultura od srandafotbálků na vesnicích až po vyprodané stadiony na Letné a v Edenu. Lidi to baví na všech úrovních, takže pokud nedokážete udělat lovebrand z té nejvyšší možné, což reprezentace logicky je, tak je něco špatně.
I přes nečekanou ztrátu Olomouce držíme s odstupem desátou příčku v žebříčku národních koeficientů. Jedenácté Řecko se ale přiblížilo už na rozdíl šesti výher.
Brankář, který miluje Excel. Václav Hladký v povídání s Football Clubem otevírá vlastní investiční svět, od Amazonu a Googlu až po Bitcoin, a mluví o návratu do Brna. Chtěl by do Zbrojovky. Chystá se být "bankéřem". A líbila by se mu i vlastní kavárna.
Plzeň hraje v Řecku, Sparta v Rumunsku a Olomouc na Gibraltaru. Všechny tyhle evropské zápasy můžete sledovat na TV stanicích dostupných v Česku.
Staňte se předplatiteli Football Clubu a odemkněte si všechny prémiové texty!



