Nová identita Sparťanských Novin zahrnuje dynamické logo, svěží grafické prvky a moderní typografii, čímž reflektuje nejen současné designové standardy, ale i odvážný duch značky. V rámci svého odhodlání posouvat hranice v oblasti fanouškovských projektů se Sparťanské Noviny zaměřily na vytvoření nové vizuální identity, která vybočuje z fotbalového mainstreamu a zároveň splňuje nejnovější designové trendy. Zásadní roli v tomto procesu sehrála volba typografie. Ta je moderní, odrážející současné vizuální trendy a snadno zapamatovatelná.
„S novým grafickým designem přichází Sparťanské Noviny s lepší integrací projektu do světa sociálních sítí. Chceme sparťanské komunitě nabízet konzistentní, vizuálně přitažlivý a zapamatovatelný obsah. Věříme, že tento krok usnadní komunikaci s fanoušky a poskytne jim vylepšený zážitek. Ať už se jedná o informace týkající se výjezdů, přestupů nebo jiných důležitých novinek,“ uvádí Zdeněk Koutský a Michael Durčák společně za celou redakci Sparťanských Novin.
V rámci tohoto rebrandingu se Sparťanské Noviny zavazují ke značným inovacím ve své komunitě HeroHero. Budou poskytovat exkluzivní a unikátní obsah, který obohatí zážitky jejich podporovatelů a posílí komunitní vazby.
A z prvního místa do něj jde Sparta. Povíme vám, proč je její aktuální ligová bilance běžná. A na slávistickém programu si zase ukážeme, jaké hody máme před sebou.
Kromě Česka jsme se v naší pravidelné víkendové analýza zajímavých mačů napříč Evropou tentokrát vydali i do Německa a Itálie.
Totální fotbal Slavia pořád umí, jak ukázala v Edenu proti Lille. V české lize nebo venku v pohárech ho ale nehraje. Pokročilá data ukazují, že především v lize jsou teď sešívaní jen slabým odvarem agresivního týmu z minulých let. Jakou tvář Jindřich Trpišovský pro svůj tým zvolí do klíčové fáze podzimu, která právě startuje?