Nová identita Sparťanských Novin zahrnuje dynamické logo, svěží grafické prvky a moderní typografii, čímž reflektuje nejen současné designové standardy, ale i odvážný duch značky. V rámci svého odhodlání posouvat hranice v oblasti fanouškovských projektů se Sparťanské Noviny zaměřily na vytvoření nové vizuální identity, která vybočuje z fotbalového mainstreamu a zároveň splňuje nejnovější designové trendy. Zásadní roli v tomto procesu sehrála volba typografie. Ta je moderní, odrážející současné vizuální trendy a snadno zapamatovatelná.
„S novým grafickým designem přichází Sparťanské Noviny s lepší integrací projektu do světa sociálních sítí. Chceme sparťanské komunitě nabízet konzistentní, vizuálně přitažlivý a zapamatovatelný obsah. Věříme, že tento krok usnadní komunikaci s fanoušky a poskytne jim vylepšený zážitek. Ať už se jedná o informace týkající se výjezdů, přestupů nebo jiných důležitých novinek,“ uvádí Zdeněk Koutský a Michael Durčák společně za celou redakci Sparťanských Novin.
V rámci tohoto rebrandingu se Sparťanské Noviny zavazují ke značným inovacím ve své komunitě HeroHero. Budou poskytovat exkluzivní a unikátní obsah, který obohatí zážitky jejich podporovatelů a posílí komunitní vazby.
Sezona 1985/86 začala nenápadně, ale skončila jedním z největších překvapení ligových dějin. Vítkovice porazily favority, získaly titul a i v Evropě zanechaly stopu, která stojí za připomenutí. Tohle je jejich příběh i s hlasy přímých účastníků.
Evropské poháry se teď nehrají, i tak je fotbalová nabídka v tomto pracovním týdnu nabytá. Projděte si TV program na středu i další dny.
Kolik hodin týdně věnuje investicím, které se pro něj staly vášní? Proč bývají fotbalisté snadným cílem finančních hochštaplerů? Kde chce končit kariéru? Jaké má plány ve fotbalovém důchodu? A komu přeje titul v Česku? Další díl Football Club podcastu s brankářem Václavem Hladkým a jeho finančním poradcem a bývalým ligovým hráčem Radkem Buchtou.




