Nová identita Sparťanských Novin zahrnuje dynamické logo, svěží grafické prvky a moderní typografii, čímž reflektuje nejen současné designové standardy, ale i odvážný duch značky. V rámci svého odhodlání posouvat hranice v oblasti fanouškovských projektů se Sparťanské Noviny zaměřily na vytvoření nové vizuální identity, která vybočuje z fotbalového mainstreamu a zároveň splňuje nejnovější designové trendy. Zásadní roli v tomto procesu sehrála volba typografie. Ta je moderní, odrážející současné vizuální trendy a snadno zapamatovatelná.
„S novým grafickým designem přichází Sparťanské Noviny s lepší integrací projektu do světa sociálních sítí. Chceme sparťanské komunitě nabízet konzistentní, vizuálně přitažlivý a zapamatovatelný obsah. Věříme, že tento krok usnadní komunikaci s fanoušky a poskytne jim vylepšený zážitek. Ať už se jedná o informace týkající se výjezdů, přestupů nebo jiných důležitých novinek,“ uvádí Zdeněk Koutský a Michael Durčák společně za celou redakci Sparťanských Novin.
V rámci tohoto rebrandingu se Sparťanské Noviny zavazují ke značným inovacím ve své komunitě HeroHero. Budou poskytovat exkluzivní a unikátní obsah, který obohatí zážitky jejich podporovatelů a posílí komunitní vazby.
Česko jde ze druhého místa v kvalifikační skupině do druhého koše v březnové baráži. Projděte si zbývající cestu na světový šampionát v Americe v přehledných otázkách a odpovědích.
V šestém díle naší podcastové série k Fortuna lize jsme si povídali s Franny Černou ze Sparty a české fotbalové reprezentace.
Listopad 1989 změnil československý fotbal od základů. Z hráčů svázaných režimem se během pár let staly hvězdy s možnostmi, o kterých se jejich předchůdcům ani nesnilo. Včetně těch finančních…




