Nová identita Sparťanských Novin zahrnuje dynamické logo, svěží grafické prvky a moderní typografii, čímž reflektuje nejen současné designové standardy, ale i odvážný duch značky. V rámci svého odhodlání posouvat hranice v oblasti fanouškovských projektů se Sparťanské Noviny zaměřily na vytvoření nové vizuální identity, která vybočuje z fotbalového mainstreamu a zároveň splňuje nejnovější designové trendy. Zásadní roli v tomto procesu sehrála volba typografie. Ta je moderní, odrážející současné vizuální trendy a snadno zapamatovatelná.
„S novým grafickým designem přichází Sparťanské Noviny s lepší integrací projektu do světa sociálních sítí. Chceme sparťanské komunitě nabízet konzistentní, vizuálně přitažlivý a zapamatovatelný obsah. Věříme, že tento krok usnadní komunikaci s fanoušky a poskytne jim vylepšený zážitek. Ať už se jedná o informace týkající se výjezdů, přestupů nebo jiných důležitých novinek,“ uvádí Zdeněk Koutský a Michael Durčák společně za celou redakci Sparťanských Novin.
V rámci tohoto rebrandingu se Sparťanské Noviny zavazují ke značným inovacím ve své komunitě HeroHero. Budou poskytovat exkluzivní a unikátní obsah, který obohatí zážitky jejich podporovatelů a posílí komunitní vazby.
Ve sportu se často mluví o zraněních spojených hlavně s pohybovým aparátem. V ženském sportu přitom hraje velkou roli i menstruace a s ní spojené obtíže. Téma se teď snaží odtabuizovat hráčky Arsenalu. Podporuje je i kapitánka Slavie.
Na konci srpna budeme také vědět, jestli Česko nemá poprvé v historii dva týmy v Lize mistrů. Tady jsou nejdůležitější termíny.
Šín, Rigo, Zadražil, Boula, Mikulenka, Planka, Hlavatý a řada dalších! Top třem týmům v lize za poslední rok výrazně narostly možnosti na tuzemském přestupovém trhu. Na koho by se mohly zaměřit Slavia, Sparta a Plzeň při letní nákupní horečce? Jaké jsou silné, ale slabší stránky nejzajímavějšího ligového „zboží“ a do kterého týmu by jednotliví hráči nejvíc pasovali?