Doba, kdy kluby měly dvě sady dresů (domácí a venkovní), je dávno pryč. Přesto není úplně zvykem, že by týmy měly na sezonu víc než tři až čtyři dresy.
V Neapoli ale rádi experimentují, a to nejen s designy. V ročníku 2021/22 tak po započtení všech variant (lišících se byť jen sponzory nebo odstínem barvy) představila Neapol celkem 13 sad dresů.
Fotbal stále víc promlouvá do módy a naopak. Fashion ikony se objevují na akcích a módních eventech v retro dresech klubů, které v životě neviděli hrát, a fotbalové kluby nechávají své dresy navrhovat umělce a módní návrháře.
Neapol šla ještě dál a jako svého hlavního sponzora a výrobce dresů zvolila legendární italskou značku Giorgio Armani, respektive její sportovní subbrand Emporio Armani - EA7.
Nutno říct, že Italové se rozhodně v prvních letech nedrželi zpátky a pěkně šlápli na plyn, posuďte sami v následující galerii.
Tento text mohli jako první číst odběratelé našeho nového newsletteru Přímák Football Clubu. Každou středu ho přihráváme přímo do vašich mailových schránek, pokud nám zanecháte kontakt v následujícím formuláři. Věnovat se budeme nejrůznějším zajímavostem, kuriozitám, neznámým příběhům současnosti i historie a trendům, které vás udrží ve správné fotbalové provozní teplotě. Přejeme příjemnou zábavu…
Registrace přes web Fotbalové asociace ČR sice skončila už ve středu, ale o lístky na zápasy Česka můžete pořád ještě zažádat přímo přes web UEFA. Čas je do úterý.
Skvělý byznys si ze systému prodeje lístků na Euro 2024, jak ho zrealizovala FAČR, udělali někteří překupníci. Na bazarech už s kódy, které jde proměnit na lístky, obchodují. Psali jsme si s nimi.
Odevzdat vzorek po vyčerpávajícím utkání je pro mnoho fotbalistů noční můrou. Legendární Brazilec Sócrates, který před 12 lety zemřel, však na mistrovství světa v roce 1982 při jednom čůrání na povel zažil krásný večer.