Doba, kdy kluby měly dvě sady dresů (domácí a venkovní), je dávno pryč. Přesto není úplně zvykem, že by týmy měly na sezonu víc než tři až čtyři dresy.
V Neapoli ale rádi experimentují, a to nejen s designy. V ročníku 2021/22 tak po započtení všech variant (lišících se byť jen sponzory nebo odstínem barvy) představila Neapol celkem 13 sad dresů.
Fotbal stále víc promlouvá do módy a naopak. Fashion ikony se objevují na akcích a módních eventech v retro dresech klubů, které v životě neviděli hrát, a fotbalové kluby nechávají své dresy navrhovat umělce a módní návrháře.
Neapol šla ještě dál a jako svého hlavního sponzora a výrobce dresů zvolila legendární italskou značku Giorgio Armani, respektive její sportovní subbrand Emporio Armani - EA7.
Nutno říct, že Italové se rozhodně v prvních letech nedrželi zpátky a pěkně šlápli na plyn, posuďte sami v následující galerii.
Tento text mohli jako první číst odběratelé našeho nového newsletteru Přímák Football Clubu. Každou středu ho přihráváme přímo do vašich mailových schránek, pokud nám zanecháte kontakt v následujícím formuláři. Věnovat se budeme nejrůznějším zajímavostem, kuriozitám, neznámým příběhům současnosti i historie a trendům, které vás udrží ve správné fotbalové provozní teplotě. Přejeme příjemnou zábavu…
Vyhrocená atmosféra, špatné počasí, tvrdá hra a pevná defenziva. Tenhle zápas bude o prvním gólu. Ve šlágru kola mezi Olomoucí a Spartou hledáme vysoké kurzy.
Tu dvojku si zamilujete. Stadionoví inspektoři Jiří Holzmann a Petr Burda jsou nejen věrnými fanoušky Slavie, ale taky inspirací pro každého, kdo se snaží překonávat životní strasti a výzvy. Jejich originální humor, vášeň pro fotbal a oddanost klubu jsou nezlomné, i když cestou na každý zápas se před vozíčkáři vynoří nějaký problém.
V pátek na nás čeká velká sláva. V Americe se losují skupiny mistrovství světa 2026. Česko ho bude sledovat s nadějí na programu ČT 2. Když zvládne březnovou baráž, na šampionátu si zahraje. A už od dneška budeme vědět, kdo by tam na nás čekal ve skupině.


