Oba kluby na to už reagovaly: noví zájemci o permanentky se registrují na čekací listiny, Sparta také oznámila, že od příští sezony zdražuje (Slavia zatím nové ceny neodhalila) a oba kluby mají plány na stadiony s vyšší kapacitou. Sparta se chce přestěhovat na nový a větší na Strahov a Slavia řeší přístavbu v Edenu.
Slavia na aktuální sezonu prodala 11 tisíc permanentek, Sparta devět a oba kluby hlásily ještě tisíce dalších zájemců, na které už se kvůli omezené kapacitě nedostalo. V předchozích sezonách přitom třeba na Letnou prodávaly šest až sedm tisíc permanentek.
Dostali jsme se tak do situace, kterou známe z velkých zahraničních klubů: že permanentky budou nedostatkovým zbožím, na které budou noví zájemci čekat i několik let? „Věříme, že tato situace už nastala,“ odpovídá Kamil Veselý, marketingový šéf Sparty.
Telly spouští vánoční kampaň, která potěší všechny, koho nebaví během svátků koukat dokola na ty stejné pohádky a nejradši by pozorovali 22 chlapíků na zeleném pažitu i přímo na Štědrý den. Namísto obvyklých ponožek pod stromeček tak mohou noví zákazníci získat prémiovou televizi plnou sportu s dvojnásobným obsahem. Pro čtenáře Football Clubu máme ještě slevu navíc. Více informací se dozvíte v článku.
Patrik Schick o víkendu naděloval. Parádní trefou rozhodl o důležité výhře Leverkusenu na hřišti Lipska. Tenhle gól musíte vidět.
Nepovedené nákupy. Hráči bez motivace. Chybující a obhajující se Brian Priske. Kritický Tomáš Rosický. Luděk Mádl udělal inventuru sparťanského podzimu.
Staňte se předplatiteli Football Clubu a odemkněte si všechny prémiové texty!



