Oba kluby na to už reagovaly: noví zájemci o permanentky se registrují na čekací listiny, Sparta také oznámila, že od příští sezony zdražuje (Slavia zatím nové ceny neodhalila) a oba kluby mají plány na stadiony s vyšší kapacitou. Sparta se chce přestěhovat na nový a větší na Strahov a Slavia řeší přístavbu v Edenu.
Slavia na aktuální sezonu prodala 11 tisíc permanentek, Sparta devět a oba kluby hlásily ještě tisíce dalších zájemců, na které už se kvůli omezené kapacitě nedostalo. V předchozích sezonách přitom třeba na Letnou prodávaly šest až sedm tisíc permanentek.
Dostali jsme se tak do situace, kterou známe z velkých zahraničních klubů: že permanentky budou nedostatkovým zbožím, na které budou noví zájemci čekat i několik let? „Věříme, že tato situace už nastala,“ odpovídá Kamil Veselý, marketingový šéf Sparty.
České fotbalové kluby můžou sbírat mezinárodní úspěchy i mimo zelené trávníky. Sparta se stala druhým klubem po Atlétiku Madrid s certifikátem za přístupnost pro handicapované fanoušky.
Slovensko čekají dva klíčové zápasy v kvalifikaci na mistrovství světa 2026 v USA, Mexiku a Kanadě. Jaké jsou na jeho úspěch vypsané kurzy? A můžeme se u východních sousedů poučit?
Taky se vám po posledních výkonech národního týmu začalo stýskat po Jaroslavu Šilhavém? Ještěže Čechům nedochází humor, jinak by reprezentační výkony byly k pláči.
Staňte se předplatiteli Football Clubu a odemkněte si všechny prémiové texty!



