Oba kluby na to už reagovaly: noví zájemci o permanentky se registrují na čekací listiny, Sparta také oznámila, že od příští sezony zdražuje (Slavia zatím nové ceny neodhalila) a oba kluby mají plány na stadiony s vyšší kapacitou. Sparta se chce přestěhovat na nový a větší na Strahov a Slavia řeší přístavbu v Edenu.
Slavia na aktuální sezonu prodala 11 tisíc permanentek, Sparta devět a oba kluby hlásily ještě tisíce dalších zájemců, na které už se kvůli omezené kapacitě nedostalo. V předchozích sezonách přitom třeba na Letnou prodávaly šest až sedm tisíc permanentek.
Dostali jsme se tak do situace, kterou známe z velkých zahraničních klubů: že permanentky budou nedostatkovým zbožím, na které budou noví zájemci čekat i několik let? „Věříme, že tato situace už nastala,“ odpovídá Kamil Veselý, marketingový šéf Sparty.
Plzeň pod Hyským znovu ožila a nedělní duel se Slavií slibuje bitvu dvou odlišných fotbalových přístupů. V pokračování našeho sázkařského koutku jsme se zaměřili na víkendový hit české ligy.
Jak efektivně pracovat s hráči? To je pro fotbalové trenéry otázka za milion. Svůj přístup nám ve velkém rozhovoru odhalil Jindřich Trpišovský.
Po dalším solidním týdnu českých klubů v Evropě držíme s odstupem desátou příčku v žebříčku národních koeficientů. Turecko s Řeckem ale teď nahrály víc bodů, radost nám naopak udělalo Polsko.
Staňte se předplatiteli Football Clubu a odemkněte si všechny prémiové texty!



