„V kontextu toho, co se řeší okolo nových venkovních dresů SKS bych rád podotkl, že unikátní design dresů se u značek jako Nike, Adidas či Puma řeší cca 18-24 měsíců před samotným launchem (představením). S vysokou pravděpodobností tak byl tento design zadán před spuštěním naší kampaně #genACS včetně našeho černozlatého dresu,“ napsal na sociální síti X Kamil Veselý, marketingový ředitel fotbalové Sparty.
„Myslím, že je fér tenhle kontext popsat. Píšu to i proto, že se ty dresy moc povedly a ten, kdo to vymyslel a zexekuoval, si posměch nezaslouží. Byť je jasné, že bez téhle znalosti to zvnějšku může působit trochu komicky a nepochopitelně,“ dodal.
Generální ředitel Slavie Martin Říha následně tuhle Veselého verzi potvrdil. „Je to přesně tak. Děkuji za férovost v tomto příspěvku,“ odpověděl Veselému na síti X.
V černých venkovních dresech slávisté už dřív hráli, teď poprvé v historii sáhli po černo-zlaté kombinaci a bohužel pro ně je o rok předběhla Sparta. Ve struktuře černého dresu jsou ornamenty, které tvoří tvar slávistické hvězdy.
První varianta dresů je klasická sešívaná s bílými trenýrkami i stulpnami.
Sparta má pro tuto sezonu první dresy rovněž klasické - rudé. Venkovní jsou opět se zlatými prvky, ale tentokrát na bílém podkladu.
První liga s novým názvem Chance liga startuje už teď v pátek zápasem Sparty s Pardubicemi. Slavia hraje první kolo v neděli na Slovácku. Pražská S jsou největšími favority na titul, a to v sezoně, ze které český mistr půjde rovnou do Ligy mistrů.
Ve sportu se často mluví o zraněních spojených hlavně s pohybovým aparátem. V ženském sportu přitom hraje velkou roli i menstruace a s ní spojené obtíže. Téma se teď snaží odtabuizovat hráčky Arsenalu. Podporuje je i kapitánka Slavie.
Na konci srpna budeme také vědět, jestli Česko nemá poprvé v historii dva týmy v Lize mistrů. Tady jsou nejdůležitější termíny.
Šín, Rigo, Zadražil, Boula, Mikulenka, Planka, Hlavatý a řada dalších! Top třem týmům v lize za poslední rok výrazně narostly možnosti na tuzemském přestupovém trhu. Na koho by se mohly zaměřit Slavia, Sparta a Plzeň při letní nákupní horečce? Jaké jsou silné, ale slabší stránky nejzajímavějšího ligového „zboží“ a do kterého týmu by jednotliví hráči nejvíc pasovali?