Jak velký je skok z hokejového marketingu do fotbalového?
Obrovský. V hokeji jsem byl součástí marketingového týmu, ale měl jsem na starosti hlavně ticketing. Táhli jsme za jeden provaz, spoustu jsme toho řešili společně. Zažili jsme velké úspěchy, na to období nikdy nezapomenu. Být součástí organizace finále Tipsport extraligy nebo finále Ligy mistrů, podílet se na přípravě výjezdů do Stockholmu, Karlstadu, Bernu nebo Grazu, to se jen tak nenaskytne. Vždycky pro mě bylo cílem dělat v práci lidem radost, naplňuje mě to. To je ve fotbale a v hokeji stejné – když vidím fanoušky nebo partnery, kteří si něco prožijí, dává mi to energii. V mnoha ohledech se ale moje hokejová etapa s fotbalovou porovnat nedá.
V jakých?
Určitě ve sportu jako takovém. Musím se přiznat, že jsem vždycky byl velkým hokejovým fanouškem a věděl jsem toho o něm hodně – znal jsem kluby, stadiony, hráče, pravidla, věnoval jsem tomu spoustu času. Fotbal je pro mě něco nového. Když jsem tady začínal (loni v březnu), prožíval jsem i vtipné momenty, kterých jsem se nemohl zbavit. Pořád jsem třeba zaměňoval kostku za obrazovku. A pořád jsem říkal hala místo stadion. Už i Richard Jukl (generální manažer klubu – poznámka redakce) na mě házel nepříjemné pohledy. Teď už jsem se to odnaučil, ale třináct let u jednoho sportu dělá svoje.
Sešívané dresy jsou od nového dodavatele a navrhl je Pasta Oner. Prohlédněte si je a oznámkujte je.
V další porci analýz v našem sázkařském koutku jsme se zaměřili na finále klubového MS a vrcholící skupinovou fázi ženského Eura.
Jste znalci fotbalu? Máte přehled? Otestujeme vás v deseti krocích. Dáme vám indicie, vy nám řeknete, o který klub jde.
Staňte se předplatiteli Football Clubu a odemkněte si všechny prémiové texty!