Nedávno jste na sociální síti X psal, že vyprodáno budete mít v lize teď v sobotu na České Budějovice už po třinácté za sebou, celkově včetně zápasů v evropských pohárech dokonce už po sedmnácté, kam se počítá už i další zápas s Rangers. O jak unikátní věc jde? Stalo se to už někdy v historii Sparty?
S největší pravděpodobností se to nikdy nestalo, ale není lehké to úplně přesně doložit, historické prameny nejsou spolehlivé. Že je vyprodáno, se dnes definuje tak, že už není žádná vstupenka v prodeji a řeší se přitom jen domácí sektory. Proto může být, a v praxi i vždy je hlášená návštěva na zápasech jiná, než je celková kapacita stadionu. Je to ovlivněné tím, kolik přijede fanoušků hostů a kolik nepřijde fanoušků domácích. A z těchto důvodů je také zpětně těžké poznat, zda bylo vyprodáno či nebylo. Data o návštěvnosti, která se dají dohledat v databázi na CSfotbal.cz, navíc nejsou starší než z 50. let minulého století. Tato čísla jsou navíc velmi kulatá, je tam třeba 20 000. Z toho je vidět, že dřív vlastně ani neměli přesný přehled o počtu fanoušků.
Český futsalový talent a opora reprezentace Adam Knobloch navázal partnerství se značkou Kipsta, která spadá pod síť sportovních obchodů Decathlon. Hráč plzeňského Interobalu bude nově obouvat elitní model Eskudo Pro Pack a připojí se tak k hvězdným jménům světového futsalu, která se značkou spolupracují.
České fotbalové kluby můžou sbírat mezinárodní úspěchy i mimo zelené trávníky. Sparta se stala druhým klubem po Atlétiku Madrid s certifikátem za přístupnost pro handicapované fanoušky.
Slovensko čekají dva klíčové zápasy v kvalifikaci na mistrovství světa 2026 v USA, Mexiku a Kanadě. Jaké jsou na jeho úspěch vypsané kurzy? A můžeme se u východních sousedů poučit?
Staňte se předplatiteli Football Clubu a odemkněte si všechny prémiové texty!



