Sparta chystá velkou změnu u permanentek. Současná cena nedává smysl, říká šéf marketingu

20. říjen 2023
Sdílejte:
Sparta dokázala zaplnit Letnou i loni na podzim, kdy se tým pod Brianem Priskem teprve rozjížděl. Teď hlásí rekordní šňůru vyprodaného stadionu. Jak se to promítá do rozpočtu klubu? A vyplácí se mu prodej permanentek za současnou cenu? V rozhovoru odpovídá Kamil Veselý, marketingový ředitel Sparty.
Ilustrační snímek.Foto: Vlastimil Vacek / Právo / Profimedia

Nedávno jste na sociální síti X psal, že vyprodáno budete mít v lize teď v sobotu na České Budějovice už po třinácté za sebou, celkově včetně zápasů v evropských pohárech dokonce už po sedmnácté, kam se počítá už i další zápas s Rangers. O jak unikátní věc jde? Stalo se to už někdy v historii Sparty?

S největší pravděpodobností se to nikdy nestalo, ale není lehké to úplně přesně doložit, historické prameny nejsou spolehlivé. Že je vyprodáno, se dnes definuje tak, že už není žádná vstupenka v prodeji a řeší se přitom jen domácí sektory. Proto může být, a v praxi i vždy je hlášená návštěva na zápasech jiná, než je celková kapacita stadionu. Je to ovlivněné tím, kolik přijede fanoušků hostů a kolik nepřijde fanoušků domácích. A z těchto důvodů je také zpětně těžké poznat, zda bylo vyprodáno či nebylo. Data o návštěvnosti, která se dají dohledat v databázi na CSfotbal.cz, navíc nejsou starší než z 50. let minulého století. Tato čísla jsou navíc velmi kulatá, je tam třeba 20 000. Z toho je vidět, že dřív vlastně ani neměli přesný přehled o počtu fanoušků.

Související články

Velká posila pro Kipstu: Futsalový reprezentant Adam Knobloch se stává ambasadorem značky

Český futsalový talent a opora reprezentace Adam Knobloch navázal partnerství se značkou Kipsta, která spadá pod síť sportovních obchodů Decathlon. Hráč plzeňského Interobalu bude nově obouvat elitní model Eskudo Pro Pack a připojí se tak k hvězdným jménům světového futsalu, která se značkou spolupracují.

PR článek

Sparta získala prestižní ocenění, jaké má jinak jen Atlético Madrid

České fotbalové kluby můžou sbírat mezinárodní úspěchy i mimo zelené trávníky. Sparta se stala druhým klubem po Atlétiku Madrid s certifikátem za přístupnost pro handicapované fanoušky.

Zprávy

Lesk Slovenska. Podívají se místo nás na MS naši sousedi? A ukazuje Calzona cestu i Česku?

Slovensko čekají dva klíčové zápasy v kvalifikaci na mistrovství světa 2026 v USA, Mexiku a Kanadě. Jaké jsou na jeho úspěch vypsané kurzy? A můžeme se u východních sousedů poučit?

Sázkařský koutek
Popup se zavře za 8s
Získejte přístup ke všem článkům a podpořte redakci.

Staňte se předplatiteli Football Clubu a odemkněte si všechny prémiové texty! 

Získejte přístup ke všem článkům a podpořte redakci.