Chance liga se po zimní pauze znovu rozjela a jako obvykle poněkud ztuha. Start číslo 2 se nepopovezl na žádné vyhypované marketingové vlně, protože se na linii jednotlivých klubů, ani ligy jako takové, prostě a jednoduše žádná nekonala. A takovou tu přirozenou lidskou radost z návratu fotbalu ukradly lize nově zařazené lednové zápasy evropských pohárů.
A i proto, že v nich čeští zástupci zrovna nezazářili, s čestnou výjimkou výhry Viktorie Plzeň nad Anderlechtem, nevrátila se ligová soutěž, rozhodně ne všude, před tribuny přetékající lidskou masou a zurčící nejvyšším stupněm nažhavenosti.
V konstelaci začátku února i tak trochu blbé nálady z prohry v Soluni a remízy s Malmö v derniéře Evropské ligy byla šestnáctitisícová návštěva v Edenu na utkání s Olomoucí v zásadě ještě navýsost uspokojivá, plno bylo třeba i na Slovácku na utkání se Spartou a ze dvou třetin zaplnila hradecký stadion atmosféra východočeského derby.
Ale 1634 lidí v Karviné, něco přes dvě tisícovky v Jablonci… a mohli bychom pokračovat, svědčí o tom, že hladem po fotbale obyvatelstvo v této fázi soutěže stiženo nebylo. A uznávám, že je legitimní otázkou, zda má smysl na zimní, pardon jarní restart ligy nějaké výraznější marketingové kampaně nasazovat.
Dvacet let ve Spartě a 124 startů za národní tým. Kapitánka v klubu i v reprezentaci Petra Bertholdová v prosinci po neúspěšné baráži s Portugalskem ukončila kariéru. Chtěla se loučit na Euru, některé sny se ale nesplní, jak sama říká v rozhovoru s Football Clubem.
Jak se úspěchy českých klubů v Evropě promítají do byznysu poskytovatele placeného televizního vysílání? To v rozhovoru řešíme s Janem Schöppelem, marketingovým ředitelem společnosti Telly.
Pavel Nedvěd má zájem o vstup do hradeckého fotbalového klubu. Platí to, i když se nedávno stal sportovním ředitelem klubu Al Šabáb v Saúdské Arábii.
Staňte se předplatiteli Football Clubu a odemkněte si všechny prémiové texty!