Jan Koller se stal ambasadorem značky Hisense pro rok 2024

20. únor 2024
Sdílejte:
Technologická značka Hisense a Jan Koller, legendární český fotbalista, útočník a rekordman v počtu vstřelených gólů za českou reprezentaci, podepsali partnerství. Na toto spojení se můžete těšit nejen v rámci blížícího se ME ve fotbalu EURO 2024, ale i v další komunikaci Hisense v průběhu celého roku 2024.
Nejlepší střelec historie české fotbalové reprezentace Jan Koller.Foto: Hisense

Globální technologická značka Hisense a uznávaný výrobce inovativní elektroniky a chytrých domácích spotřebičů je hrdým oficiálním sponzorem blížícího se Mistrovství Evropy ve fotbale – UEFA EURO 2024. Hisense neustále přináší technologické inovace a kvalitní produkty, které zlepšují život lidí po celém světě. Sportovní marketing je přitom podstatnou součástí globální strategie této značky s přítomností ve více než 160 zemích světa. Pro Hisense v České republice tak byl Jan Koller se svým nezapomenutelným výkonem na fotbalovém hřišti i silným lidským příběhem jasnou volbou.

„Jsme nadšeni, že můžeme uvítat Jana Kollera jako ambasadora značky Hisense pro rok 2024. Jan Koller nejenže reprezentuje výjimečný talent na fotbalovém poli, ale sdílí také naše hodnoty spojené s inovacemi, vůlí vyhrávat a vášní pro sport. Těšíme se na spolupráci s ním a věříme, že toto partnerství posílí naši pozici jako lídra v oblasti elektroniky a domácích spotřebičů,“ říká Markéta Haraldsson, brand manažerka značky Hisense v ČR a SR.

Profesionální kariéra Jana Kollera je spojená s úspěšnými angažmá v klubech jako AC Sparta Praha, RSC Anderlecht, Borussia Dortmund, a mnoha dalšími. Jan Koller bude nejen tváří značky Hisense, ale také se aktivně zapojí do celé marketingové kampaně spojené EURO 2024, jehož je Hisense hlavním sponzorem.

Nepřehlédnutelný

Silná komunikace zahrnuje účast Jana Kollera jako hlavní tváře pro outdoorovou kampaň, silnou online kampaň a komunikaci s fanoušky na sociálních sítích. Jan Koller se v rámci plánovaných aktivit zapojí i do akcí na vybraných zápasech přímo na ME, spolupráce zahrnuje i propojení s Planeo Cup Hisense – pohárem mládeže fotbalové asociace ČR, jehož je Hisense generálním partnerem. Již v tuto chvíli je nepřehlédnutelným startem kampaně velkoplošná plachta na hlavní pražské tepně – Legerově ulici s brandingem EURO 2024, Hisense a Janem Kollerem. Velmi brzy vyjedou do ulic Prahy a Brna také nezaměnitelné brandované tramvaje.

Outdoorová kampaň Hisense s Janem Kollerem v hlavní roli.

Spojením Jana Kollera se značkou Hisense se otevírá nová kapitola v podpoře sportu a sportovních hodnot, které Hisense dlouhodobě propaguje. Toto partnerství nejen zdůrazňuje závazek Hisense k podpoře sportu na globální úrovni, ale také umožňuje fanouškům fotbalu a zákazníkům Hisense těšit se na jedinečné akce a iniciativy, které je čekají v jubilejním roce 2024, kdy proběhne dlouho očekávaný svátek všech milovníků nejsledovanějšího sportu planety – fotbalové ME 2024. Pro více informací sledujte oficiální stránky a sociální sítě Hisense a Jana Kollera.

Související články

Vyrazte na olympiádu, lístky jsou. Na turnaji chybí obhájci i evropští šampioni

Exotika, velká jména i absentující favoriti. To je fotbalový turnaj pod pěti kruhy. Jestli máte chuť na zápasy na slavných francouzských stadionech, můžete vyrazit…

Přímák

Ničeho nelituju a mám plán. Samek to v Itálii nebalí, chce se odrazit k lepším časům v Serii B

Daniel Samek má za sebou dva roky v italském Lecce. K titulu se Slavií tam přidal mistrovskou trofej v ceněné Primaveře. Juniorskou ligu už ale hrát nechce a teď doufá, že se už brzo přesune do Serie B, o čemž právě jedná. O své italské cestě vypráví v rozhovoru s FC.

Rozhovor

Zbrojovka zevnitř. Sportovní ředitel Psotka o změně majitele i neviditelných problémech

Jak se pracuje v klubu, který pohledem zvenku v poslední době vypadal jako rozbitý? Ve velkém rozhovoru o tom mluví Zdeněk Psotka, sportovní manažer Zbrojovky.

O stupínek níž
Popup se zavře za 8s