Spořitelna pomáhá zlepšovat finanční zdraví hráčům počítačových her

13. leden 2025
Sdílejte:
Je to již dva roky, kdy se Česká spořitelna začala intenzivně v komunikační kampani věnovat komunitě hráčů počítačových online her. Důvod je jednoduchý. Podle průzkumu agentury NMS a České spořitelny se tzv. gamingu v ČR pravidelně věnuje 37 % obyvatel, tedy 2,5 milionu lidí, kteří v průběhu hraní online her provádějí množství finančních transakcí. A pro banku je to příležitost této cílové skupině pomáhat se zlepšováním finančního zdraví.
Foto: Česká spořitelna

„V herním průmyslu dochází k obrovskému množství finančních transakcí. Ať jde o výdaje na pořízení počítače, herní konzole, příslušenství, her, ale i výdaje v průběhu hraní her samotných. Ne všichni hráči přitom vědí, jak s penězi zodpovědně nakládat. Proto jim chceme pomáhat prostřednictvím rad, tipů či návodů, na jejichž základě budou hráči úspěšnější nejen v hraní ve virtuálním prostředí, ale i v reálném světě,” vysvětluje důvody, proč Česká spořitelna vstoupila do oblasti gamingu, Monika Hovorková, která v bance zodpovídá za značku a komunikaci. „Máme rovněž potvrzené řadou výzkumů a studií, že gaming rozvíjí mnoho užitečných kompetencí, jako jsou znalost jazyků, schopnost rozhodování, týmovost, trpělivost, postřeh, kreativita nebo strategické myšlení,” dodává Monika Hovorková.

Spořitelna je dnes aktivní na globálně nejpopulárnější herní streamovací službě Twitch a ve své komunikační kampani pravidelně oslovuje komunitu českých hráčů online her.

Spolupráce banky s Warhorse Studios

Fakt, že to Česká spořitelna myslí s gamingem opravdu vážně, potvrzuje i nedávné oznámení spolupráce s jedním z nejúspěšnějších českých studií Warhorse Studios. Příznivci gamingu tak například naleznou v mobilní aplikaci George tři motivy virtuálních karet s motivem středověké hry Kingdom Come: Deliverance II, kterou Warhorse Studio uvede na trh v únoru příštího roku. Nebo mohou získat ve věrnostním programu Moneyback řadu slev od e-shopu Xzone. Naleznou tam například 15% slevu na veškerý merch s tématikou Kingdom Come: Deliverance II.

Klienti Spořitelny si mohou vybrat virtuální kartu se třemi motivy hry Kingdom Come: Deliverance II (dobrodruh, válečník nebo rytíř).

Spořitelna na téma gamingu a nové virtuální karty bude klást důraz také v novém TV spotu, ve kterém hraje hlavní roli hrdina středověké hry „Jindřich“. Spot, který připravovala agentura VML, vznikl celý v herním softwaru Unreal Engine. Celá kampaň banky k virtuálním kartám je rovněž k vidění na online platformách (YouTube, TikTok, Instagram), českých herních webech a také na streamovací platformě Twitch.

Spořitelna rovněž nemohla chybět na Mistrovství České republiky v počítačových hrách, které proběhlo v Brně ve druhé polovině listopadu. Měla zde pro zájemce umístěnou vlastní herní zónu, kde měli návštěvníci jedinečnou příležitost zahrát si poprvé v České republice demo ukázku nového Kingdom Come: Deliverance II.

„Oblasti gamingu se intenzivně věnujeme již druhým rokem. Na začátku jsme se v rámci našeho komunikačního gamingového konceptu #LevelUpYourLife soustředili na etablování Spořitelny v herní komunitě, a to zejména rozvíjením strategických partnerství. Nyní se chceme v naší gamingové komunikaci zaměřit na komplexnější témata, která se týkají například podpory žen v gamingu nebo posilováním mentálního zdraví a odolnosti u hráčů a hráček,” doplňuje Jakub Kuneš, který má gaming v České spořitelně na starosti.

Více informací o komunikačním konceptu #LevelUpYourLife a aktivitách České spořitelny zaměřených na zvyšování finančního zdraví hráčů počítačových her na https://www.csas.cz/levelupyourlife.

Související články

Šťastné a Tellyvizní! Telly naděluje pod stromeček dvojnásobnou porci fotbalu a slevu pro čtenáře FC

Telly spouští vánoční kampaň, která potěší všechny, koho nebaví během svátků koukat dokola na ty stejné pohádky a nejradši by pozorovali 22 chlapíků na zeleném pažitu i přímo na Štědrý den. Namísto obvyklých ponožek pod stromeček tak mohou noví zákazníci získat prémiovou televizi plnou sportu s dvojnásobným obsahem. Pro čtenáře Football Clubu máme ještě slevu navíc. Více informací se dozvíte v článku.

Spolupráce

Video: Schickova paráda. Obránce odjel na saních a český střelec nechytatelně zavěsil

Patrik Schick o víkendu naděloval. Parádní trefou rozhodl o důležité výhře Leverkusenu na hřišti Lipska. Tenhle gól musíte vidět.

Video

Glosář Luďka Mádla: Nervozita na Spartě. Tahle zima nebude klidná

Nepovedené nákupy. Hráči bez motivace. Chybující a obhajující se Brian Priske. Kritický Tomáš Rosický. Luděk Mádl udělal inventuru sparťanského podzimu.

Glosář
Popup se zavře za 8s