„V herním průmyslu dochází k obrovskému množství finančních transakcí. Ať jde o výdaje na pořízení počítače, herní konzole, příslušenství, her, ale i výdaje v průběhu hraní her samotných. Ne všichni hráči přitom vědí, jak s penězi zodpovědně nakládat. Proto jim chceme pomáhat prostřednictvím rad, tipů či návodů, na jejichž základě budou hráči úspěšnější nejen v hraní ve virtuálním prostředí, ale i v reálném světě,” vysvětluje důvody, proč Česká spořitelna vstoupila do oblasti gamingu, Monika Hovorková, která v bance zodpovídá za značku a komunikaci. „Máme rovněž potvrzené řadou výzkumů a studií, že gaming rozvíjí mnoho užitečných kompetencí, jako jsou znalost jazyků, schopnost rozhodování, týmovost, trpělivost, postřeh, kreativita nebo strategické myšlení,” dodává Monika Hovorková.
Spořitelna je dnes aktivní na globálně nejpopulárnější herní streamovací službě Twitch a ve své komunikační kampani pravidelně oslovuje komunitu českých hráčů online her.
Fakt, že to Česká spořitelna myslí s gamingem opravdu vážně, potvrzuje i nedávné oznámení spolupráce s jedním z nejúspěšnějších českých studií Warhorse Studios. Příznivci gamingu tak například naleznou v mobilní aplikaci George tři motivy virtuálních karet s motivem středověké hry Kingdom Come: Deliverance II, kterou Warhorse Studio uvede na trh v únoru příštího roku. Nebo mohou získat ve věrnostním programu Moneyback řadu slev od e-shopu Xzone. Naleznou tam například 15% slevu na veškerý merch s tématikou Kingdom Come: Deliverance II.
Klienti Spořitelny si mohou vybrat virtuální kartu se třemi motivy hry Kingdom Come: Deliverance II (dobrodruh, válečník nebo rytíř).
Spořitelna na téma gamingu a nové virtuální karty bude klást důraz také v novém TV spotu, ve kterém hraje hlavní roli hrdina středověké hry „Jindřich“. Spot, který připravovala agentura VML, vznikl celý v herním softwaru Unreal Engine. Celá kampaň banky k virtuálním kartám je rovněž k vidění na online platformách (YouTube, TikTok, Instagram), českých herních webech a také na streamovací platformě Twitch.
Spořitelna rovněž nemohla chybět na Mistrovství České republiky v počítačových hrách, které proběhlo v Brně ve druhé polovině listopadu. Měla zde pro zájemce umístěnou vlastní herní zónu, kde měli návštěvníci jedinečnou příležitost zahrát si poprvé v České republice demo ukázku nového Kingdom Come: Deliverance II.
„Oblasti gamingu se intenzivně věnujeme již druhým rokem. Na začátku jsme se v rámci našeho komunikačního gamingového konceptu #LevelUpYourLife soustředili na etablování Spořitelny v herní komunitě, a to zejména rozvíjením strategických partnerství. Nyní se chceme v naší gamingové komunikaci zaměřit na komplexnější témata, která se týkají například podpory žen v gamingu nebo posilováním mentálního zdraví a odolnosti u hráčů a hráček,” doplňuje Jakub Kuneš, který má gaming v České spořitelně na starosti.
Více informací o komunikačním konceptu #LevelUpYourLife a aktivitách České spořitelny zaměřených na zvyšování finančního zdraví hráčů počítačových her na https://www.csas.cz/levelupyourlife.
FIFA vylosovala březnovou baráž. Česká cesta do Ameriky vede přes Irsko a Dánsko, nebo Severní Makedonii.
Jste znalci fotbalu? Máte dobrou paměť? Otestujeme vás v deseti krocích. Řekneme vám vždy jména tří hráčů, vy nám zase klub, za který všichni někdy ve své kariéře hráli. Jde o zahraniční i české hvězdy z nedávné minulosti i současnosti.
Fotbalistky Sparty zvládly malý zázrak. Po úvodní prohře 0:3 v Europa Cupu se zdálo, že jely do Bernu jen z povinnosti. Sparťanky to ale viděly jinak…



